השוק

גאווה ישראלית: זה הסכום המטורף שעסקים תרמו במהלך המלחמה

בפגישה עם נשיא המדינה, חשף מנכ"ל ארגון מעלה את נתוני הדו"ח המיוחד לסקירת מהלכי החברות ברבעון האחרון של שנת 2023. על פי הנתונים, מה- 7 באוקטובר ועד סוף 2023 - סכום הסיוע של החברות המובילות במשק עמד על 250 מיליון שקלים

מערכת ice | 
הרצוג ומנכל מעלה (צילום מעיין טואף)
נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג נפגש בתחילת השבוע עם מנכ"ל ארגון מעלה, מומו מהדב, אשר חשף בפניו את נתוני הדו"ח המיוחד לסקירת מהלכי החברות ברבעון האחרון של שנת 2023 - הנוגעים לתרומתם למדינה בעת המלחמה הנוכחית. 
על פי נתוני הדו"ח, ניתן להבחין כי מה-7 באוקטובר ועד סוף 2023 - סכום הסיוע של החברות המובילות במשק עמד על 250 מיליון שקלים. בין 60 החברות שדיווחו לדו"ח,  התחייבו להקצות משאבים נוספים לשלב השיקום לשנים הקרובות בסכום כולל של עוד כ- 300 מיליון שקלים.
לצד הנתונים הללו שהוצגו עבור נשיא המדינה, הרצוג הדגיש כי גם בימים אלו, אחד האתגרים הגדולים של החברה הישראלית הוא הקיטוב החברתי. "רבים בציבור כבר הובילו פעולות להגדלת גיוון והפחתת קיטוב שמתחילות להראות תוצאות בשטח. אני קורא למגזר העסקי להמשיך את מעורבותו ואת השותפות בתהליכים הקריטיים האלה – למען ההצלחה של מדינה שלמה", ציין הרצוג בעת הפגישה. 
מנכ"ל מעלה מומו מהדב הודה לנשיא ושיתף אותו כי ניתן היה לראות את התגייסות החברות ובחודשים הקריטיים אלו הוכיחו מנהיגות עסקית מרשימה. לצד זאת, ציין מנכ"ל מעלה כי האחריות החברתית בעסקים בישראל ממשיכה לפעול בחוזקה.  "המקום של מנהלי.ות אחריות תאגידית משמעותי כעת והוא נדרש ויידרש להמשך האתגרים שעוד נכונו לנו", סיכם מומו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה