השוק

רשת am:pm למען ניצולי השואה: זה המבצע שתוביל

רשת am:pm נרתמת למען ניצולי השואה שחיים במחסור ומובילה את קמפיין ההתרמה של הקרן לרווחת נפגעי השואה. "אסור לנו לשכוח את החובה המוסרית שלנו לדאוג לניצולי ופליטי השואה – הן בצרכים הבסיסיים והן בהפגת בדידותם, כמו גם בסיוע מכל סוג וצורך שיאפשרו להם לחיות בכבוד, בביטחון אישי וחברתי וברווחה עמוקה מתמיד".
מערכת ice | 
סניף am pm (צילום יחצ am pm)
am:pm - רשת הסופרמרקטים האורבנית המובילה שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, נענתה לפניית הקרן לרווחת נפגעי השואה ותוביל מבצע מיוחד לגיוס תרומות ייעודיות לסיוע לניצולים
החל מהיום (1.5) ולמשך שלושה שבועות, יוצע ללקוחות כל אחד מ-60 סניפי אמ:פמ לבחור בתרומה ייעודית של "חיים בכבוד" מתוך סדרה של 7 "מוצרים" שונים הנדרשים ע"י ניצולי השואה; "מצרכי יסוד", "שירותי חירום 24/7", "מקלחת נגישה", "סיוע רפואי", "הסעה לרופא", "ארוחה חמה" ו"הפגת בדידות". על כל אריזה יופיע QR קוד לסריקה, אשר יוביל לדף תרומה ייעודי, ויאפשר לתרום 25 ש״ח, 50 ש״ח, או בחירה בסכום אחר. 
 
אתי פרחי, מנכ״לית הקרן לרווחת נפגעי השואה מודה להנהלת רשת אמ:פמ על ההתגייסות ומדגישה כי ״דווקא בשנה קשה זאת אסור לנו לשכוח את החובה המוסרית שלנו לדאוג לניצולי ופליטי השואה – הן בצרכים הבסיסיים והן בהפגת בדידותם, כמו גם בסיוע מכל סוג וצורך שיאפשרו להם לחיות בכבוד, בביטחון אישי וחברתי וברווחה עמוקה מתמיד".
פרחי מציינת כי במהלך השנה החולפת סייעה הקרן לעשרות אלפי ניצולי שואה שלצערנו מתמודדים גם בישראל של 2024 במחסור. 9,047 ניצולי שואה קיבלו מהקרן חבילת מזון עשירה ובריאה לביתם. 9,663 ניצולי שואה מחוברים חינם לשירותי לחצן מצוקה למוקד החירום שמפעילה הקרן. 2,350 בתים של ניצולי שואה עברו הנגשה סיעודית כך שיותאמו לצרכיהם הפיזיים המשתנים. 2,194 ניצולי שואה נהנו בשנה האחרונה מביקור-בית שבועי קבוע של מתנדבי העמותה לטובת הפגת בדידות, מאות יצאו לטיולים במימון הקרן, 2,184 פניות לסיוע בניידות ובליווי לצרכים שונים, טופלו על-ידי העמותה בשנה האחרונה, שהגישה לקשישים סיוע מגוון וסל רחב של שירותים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה