השוק

עמרם אברהם השלימה הנפקת מניות ראשונה לפי שווי של 1.25 מיליארד שקל

חברת הנדל"ן עמרם אברהם הצליחה למרות המלחמה ותזוזה של משקיעים זרים מהבורסה, להפיק מניות ולמעשה להיות מה-IPO הבודדים השנה; החברה גייסה 312 מיליון שקל לפי שווי חברה של 1.25 מיליארד לפני הכסף; את ההנפקה הובילה אוריין חיתום
ניצן כהן |  2
בורסה (צילום shutterstock)
חברת הנדל"ן עמרם אברהם נכנסת לבורסה לאחר שהשלימה הנפקה של מניות שהיא למעשה אחד מה-IPO'S הבודדים שהיו כאן השנה. בסך הכל הנפיקה אברהם מניות בשווי של 312 מיליון שקל לפי שווי חברה של 1.25 מיליארד שקל לפני הכסף. את ההנפקה הובילה אוריין חיתום.
למעשה עמרם אברהם הייתה עד היום חברת אג"ח והיא השלימה את הנפקת המניות כך שהיא הפכה לחברה ציבורית.
ההנפקה של עמרם אברהם הייתה בשיטה האמריקאית בניית בוק (BOOK BULDING) שהוא למעשה מכרז מפלה. למרות זאת לקחו חלק בהנפקה 25 קופות גמל, 41 קרנות נאמנות, משקיע כשיר אחד, 6 חברות ביטוח ושני מנהלי תיקים שרכשו את המניות עבור לקוחות שלהם.
נזכיר כי ברבעון האחרון של השנה מכרה עמרם אברהם כמעט 600 דירות במחיר כולל של כמעט מיליארד שקל. בסוף השנה שעברה גייסה אברהם אג"ח בהיקף כספי כולל של 110 מיליון שקל, אג"ח שהונפק בריבית לא פשוטה של יותר מ-7%. לעמרם אברהם יש כיום בשוק 2 סדרות אג"ח קצרות שנסחרות בתשואות סביב ה-7%.
עמרם אברהם טרם פרסמה את דוחות הרבעון הראשון של השנה אולם ברבעון הרביעי של 2023 היא רשמה הכנסות של 123 מיליון שקל ורווח נקי של כמעט 19 מיליון שקל. היקף המאזן של החברה עומד על 4.1 מיליארד שקל וההון העצמי שלה עומד על כמעט 800 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתחילה חגיגת השכר
    חברה של נוכלים 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקרוב כל המשפחה שודדת את הפנסיות של כולנו
    סגור
  • 1.
    מה זה אומר?
    מתעניין 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז זה מהלך כ"כ טוב שהמניה שלהם תעשה?
    סגור