השוק

מניות שופרסל נרכשו על ידי קרן ההשקעות: בכמה זינקה בבורסה?

קרן ההשקעות נוקד רוכשת נתח בשופרסל, רכישותיה של נוקד במניית שופרסל הובילו לתנודות חדות במחזורי המסחר ביום המסחר האחרון. מנייתה של הרשת זינקה ב-5.5% לשווי שוק של 6.7 מיליארד שקל, כשמחזור המסחר הגיע לכ-39 מיליון שקל
מערכת ice | 
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
קרן ההשקעות המובילה נוקד, בניהולו של רועי ורמוס, החליטה להפוך לבעלת עניין משמעותית ברשת השיווק שופרסל. ביצעה נוקד רכישות נרחבות של מניות החברה בשווי עשרות מיליוני שקלים.
רכישותיה של נוקד במניית שופרסל הובילו לתנודות חדות במחזורי המסחר ביום המסחר האחרון. מנייתה של הרשת זינקה ב-5.5% לשווי שוק של 6.7 מיליארד שקל, כשמחזור המסחר הגיע לכ-39 מיליון שקל. 

בינתיים, האחים יוסי ושלומי אמיר, הבעלים החדשים של שופרסל, החלו ביצוע צעדים משמעותיים ברשת הקמעונאית הגדולה במדינה. בצעד חסר תקדים, הם זימנו כ-100 עובדי מטה לשימוע לפני פיטורים ובדה מרקר חשפו מי המשלמים העיקריים של המהלך.
מרשימת המפוטרים עולה כי מחלקות שלמות צומצמו באופן דרסטי - ביניהן מחלקת מועדון הלקוחות, המותג הפרטי ובקרת האיכות של מוצרי המותג. כמעט כל העובדים במחלקות אלו פוטרו, כולל מנהלי המחלקות.
רק לאחרונה, התחוללה דרמה בהנהלת שופרסל עם עזיבתו של שי ורדי - סמנכל מערכות מידע וזאת לאחר 3 שנים מאז שמונה לתפקיד במאי 2021. מאחורי הקלעים: מינויה של האישה החזקה במחלקה בשופרסל - דפנה אנגלשטיין שמונתה שוב לפני כמה ימים לתפקיד המשנה של שי ורדי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה