השוק

ענקית הדיגיטל הישראלית קורסת: נקלעה לחובות של 118 מיליון שקל

חברת הדיגיטל הישראלית פנג'יה אן ג'י יו, קלעה לחובות עתק של 118 מיליון שקל והגישה בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב לצו עיכוב הליכים
מערכת ice | 
כלכלה במשבר (צילום shutterstock)
חברת הדיגיטל הישראלית פנג'יה אן ג'י יו, שמספקת פתרונות טרנספורמציה דיגיטלית עבור ארגונים ממשלתיים, לרבות פתרונות זהות ואבטחה ביומטרית, נקלעה לחובות עתק של 118 מיליון שקל והגישה היום (חמישי) בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב לצו עיכוב הליכים.
על פי הדיווח ב-YNET, החברה הגישה את הבקשה אחרי שנכנסה כאמור לחובות של 118 מיליון שקל, כאשר 75 מיליון שקל מתוך החובות הם חוק מובטח בגיזה, חוב של 23 מיליון שקל בגין מס הכנסה ותשלומים לעובדים, החוב של החברה לספקים עומד על כ-9 מיליון שקל ועוד חוב לעובדים ולקופות גמר על סך של כ-3.5 מיליון שקל.
בבקשה של חברת הדיגיטל הישראלית פנג'יה אן ג'י יו לבית המשפט עולה כי "החברה נקלעה לקושי תזרימי כתוצאה ממספר אירועים חריגים שאירעו בתקופה האחרונה, לרבות השפעות של מלחמת חרבות הברזל ומצבה של ישראל בעולם".
לטענת החברה, ישנו משקיע רציני מאוד בעל מוניטין שמעוניין לרכוש את החברה. החברה מעסיקה 50 עובדים בישראל, מתוכם 7 הוצאו לחל"ת. נוסף על כך, בחברות הבת של  פנג'יה אן ג'י יו בחו"ל היא מעסיקה עוד 70 עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה