השוק

ענקית משחקי הווידאו נכנסת לפשיטת רגל: חובות ענק גרמו לקריסה

מועצת המנהלים של Fragbite Group הכריזה על פשיטת רגל של חברת הבת Fall Damage Studio
מערכת ice | 
חברות גיימינג (צילום shutterstock, pixabay)
מועצת המנהלים של ענקית הגיימינג Fragbite Group הכריזה על פשיטת רגל של חברת הבת Fall Damage Studio. על פי ההודעה של החברה, פשיטת הרגל הפכה לבלתי נמנעת לאחר שצוות הפיתוח השוודי לא הצליח להגיע להסכם עם מוציא לאור למשחק ALARA Prime PC שלה, מה שהוביל ל"מצב פיננסי בלתי אפשרי". 
כתוצאה מכך, מועצת המנהלים של Fragbite קבעה כי Fall Damage Studio לא יכולה לשלם את חובותיה עם מועד הפירעון, מה שגרם לבקשתם לפשיטת רגל. עם זאת, חברת האם Fragbite Group ושאר החברות הבנות שלה ימשיכו לפעול כרגיל. 

עם בקשת פשיטת הרגל שהוגשה כעת, השווי בספרים של Fall Damage יירד לאפס במאזנה של Fragbite, מה שעלול להשפיע לרעה על תוצאות החברה בכ-39.0 מיליון שוודית (כ-4.68 מיליון דולר).
Fall Damage מנהל מגעים עמוקים עם מספר שותפים אפשריים על פרסום ALARA Prime מאז סוף 2023. ולמרות שהפוטנציאל של המשחק לא נעלם מעיניו, החברה הבת לא הצליחה לסיים את הסכמי הפרסום בזמן הנדרש. בעוד Fragbite ראתה הצלחה מסוימת עם חברת הבת הנייד שלה Playdigious, הניסיון של החברה להתרחב למשחקי מחשב עם ALARA Prime של Fall Damage נכשל לכאורה למרות שיחות עם מפרסמים רבים.
מנכ"ל Fragbite, מרקוס טיילמן, התפטר לאחר מכן כדי "לרדוף אחר אתגרים חדשים". חברת משחקי הווידאו והספורט האלקטרוני השוודית מינתה את היו"ר סטפן טנגוואל למנכ"ל זמני. האחרון יפרוש כיו"ר הדירקטוריון כתוצאה מכך, אך יישאר חבר מועצת המנהלים. חבר הדירקטוריון סטן רן יחליף אותו כיו"ר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה