בעולם

ענקית המזון נכנסת לפשיטת רגל: קורסת תחת חובות ענק

Outfox Hospitality מכרה את נכסיה במכירה פומבית ב-10 במאי באינטרנט, והרוויחה כ-2.2 מיליון דולר במכירה זו. פשיטות רגל של פרק 7 מוגשות בדרך כלל כאשר חברה נסגרת.
מערכת ice |  2
צילום shutterstock, ויקיפדיה-Hanay
בעקבות סגירתם הפתאומית, Outfox שהיא חברת האם של Dom's Kitchen & Market ו-Foxtrot Market משיקגו הגישה בקשה לפשיטת רגל. Outfox Hospitality ביצעה את הגשת פרק 7 בדלאוור ומגיעה שישה חודשים לאחר ששתי החברות התמזגו לראשונה.
ה"שיקגו טריביון" דיווח כי במסמכי בית המשפט, אאוטפוקס העריכה שאין לה כספים זמינים לשלם לנושים לא מובטחים. החברה מעריכה שנכסיה נעים בין 10 ל-50 מיליון דולר, ומעריכה שההתחייבויות שלה שוות כמעט אותו סכום.

ב-23 באפריל, Foxtrot and Dom's סגרו בפתאומיות את כל החנויות ברחבי הארץ. הסגירה השפיעה על 33 מיקומי Foxtrot בשיקגו, דאלאס, אוסטין ואזור DC, כמו גם את שני מיקומי דומס מרקט בשיקגו.
שלוש תביעות משפטיות הוגשו נגד החברה בעקבות הסגירות, חלקן בטענה להפרת חוקים פדרליים ומדינתיים סביב הודעת עובדים. החברה גם עומדת בפני תביעה של ספק. Outfox Hospitality מכרה את נכסיה במכירה פומבית ב-10 במאי באינטרנט, והרוויחה כ-2.2 מיליון דולר במכירה זו. פשיטות רגל של פרק 7 מוגשות בדרך כלל כאשר חברה נסגרת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה צריך
    למה 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעניין אותי????
    סגור
  • 1.
    הלוואי גם על אוסם שטאראוס דיפלומט ושסטוביץ
    משיח 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמן
    סגור