השוק
המשקה הבריא שכבש את ישראל - עכשיו מכוון לאירופה וארה"ב
שני יזמים מהצפון הפכו רעיון קטן למותג משקאות בריאים, טבעיים ומוגזים שנמכר באלפי נקודות מכירה. כעת הם מכוונים גם לשווקים באירופה ובארה"ב
בראיון שערכו לאתר ynet, לירון קופר ויובל גרודק, שני חברים מצפון הארץ, מספרים איך הצליחו להפוך רעיון קטן למותג משקאות מצליח בשם "גרופר". המיזם התחיל כחלום משותף בתקופת לימודי הווטרינריה, אז הבינו השניים את הצורך במשקאות טבעיים ואורגניים - ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או תוספים מלאכותיים - שיוכלו להוות אלטרנטיבה בריאה למשקאות הקלים הקיימים בשוק.
אחרי השקעה של מאות אלפי שקלים, אינספור ניסיונות במטבח והקפדה על כל פרט קטן, נולד "גרופר" - מותג שמציע משקאות מוגזים המבוססים על רכיבים טבעיים בלבד. מאז ההשקה, המותג התרחב בקצב מרשים, וכיום מוצריו נמכרים בכ-3,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ, כולל חנויות טבע, רשתות שיווק וביקוש יוצא דופן בקרב חברות ההייטק.
שווי החברה עומד על 40 מיליון שקל, וקיימים 7 עובדים, כזכור, עופר שכטר נמנה בין אחד המשקיעים של החברה, וגם היה לפרזנטור. למרות שבאוקטובר 2023 נאלצו השניים לעזוב את בתיהם בעקבות האירועים הביטחוניים בצפון, הם המשיכו לקדם את העסק ולהרחיב את פעילותו.
עוד ב-
כיום, הם מתכננים את הצעד הבא - כניסה לשוק האירופי והאמריקאי. השניים מאמינים שהצרכנים של היום מחפשים שקיפות, איכות וחיבור לערכים - וזה בדיוק מה שהם מציעים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.סיפורי פוגי (ל"ת)מילי 04/2025/22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.סיפורי נוימן 2סטאלין 04/2025/21הגב לתגובה זו0 1הצעד הבא כמו הבה חברות כלום ישראבלוף ,סיפורים הנפקה לקחת את הכסף ולצחוק על כולם אולי 40 שקל יותר הגיוני,אירפה ואמריקה זה בדיחה בשבילםסגור
-
1.לא הבנתימבין 04/2025/20הגב לתגובה זו2 0נו....! מה מכיל?...מה בריא במשקה?...ממה מורכב?סגור



