השוק
מוטי בן משה מסיים את הסכסוך: ימכור את חלקו תמורת מאות מיליונים
שתי חברות התחבורה הישראליות, פסגות וציר, מעוניינות לרכוש את חלקו של מוטי בן משה ואלון רבוע כחול בחברת התחבורה הציבורית המשותפת אקסטרה תחב"צ, ובכך למעשה לסיים את הסכסוך בין הצדדים. הגישו הצעה שגבוהה פי 5 משווי החברה בספרים

שתי חברות התחבורה הישראליות, פסגות שנמצאת בבעלות מאיר רוזנברג וציר, שנמצאות בשליטת כפיר וזוהר צדיק, מעוניינות להשתלט על חברת התחבורה הציבורית המשותפת אקסטרה תחב"צ, בה הם מחזיקים בבעלות משותפת עם חברת אלון רבוע כחול של איש העסקים מוטי בן משה, שעשוי להכניס סכומי עתק לכיסו.
על פי הפרסום אתמול (שני) ב"כלכליסט", פסגות וציר נמצאות במגעים מתקדמים עם אלון ריבוע כחול, שהיא נכון להיום בעלת השליטה המלאה בחברת אקסטרה תחב"צ, שם היא מחזיקה ב-60%.
אם העסקה אכן תצא לפועל בסופו של דבר, פסגות וציר ישלמו למוטי בן משה 202 מיליון שקל על המניות שלו בחברה, מה שמשקף לה שווי שוק מרשים מאוד של 338 מיליון שקל - פי חמישה יותר מהשווי של החברה בספרים.
ההצעה החדשה לרכישת החלק של מוטי בן משה בחברה המשותפת מגיעה על רקע סכסוך שותפים מתמשך בחברה. למעשה, פסגות וציר טוענות לעושק בעלי מניות המיעוט בידי בן משה ואלון רבוע כחול.
עוד ב-
כיום, החברה מפעילה אוטובוסים בעיקר בירושלים ונתניה, ובעקבות הסכסוך המתמשך היא לא מצליחה להתרחב ולא ניגשה למכרזים חדשים מאז 2021, וכעת, אם העסקה תושלם, החברה, שמחזיקה בצי של כ-700 אוטובוסים וכ-1,500 עובדים, צפויה לחזור לפעילות סדירה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה