השוק

הראל ויזל ונייקי משתלטים על השוק: עשרות סניפים בדרך לאירופה

לאחר הודעת החברה על כניסתם לשוק הצרפתי: ריטיילורס מודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם נייקי בגרמניה. ריטיילורס, המפעילה כיום חנות אחת בהמבורג, צפויה לפתוח 15-30 חנויות נוספות ברחבי גרמניה עד 2028 בהשקעה מוערכת של כ-15-30 מיליון יורו
מערכת ice |  1
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס (צילום דימה טליאנסקי, shutterstock)
ריטיילורס, זרוע הספורט של קבוצת פוקס, מודיעה היום (ראשון) על הרחבת שיתוף הפעולה עם ענקית הספורט הבינלאומית, נייקי. בכוונת ריטיילורס לפתוח 5-10 חנויות ברחבי גרמניה מדי שנה החל משנת 2026 ועד 2028, כלומר 15-30 חנויות ב-3 שנים בהשקעה מוערכת של כ-15-30 מיליון יורו.
ריטיילורס, שפעלה עד כה בגרמניה באמצעות חנות אחת בלבד בהמבורג, תחל במהלך התרחבות גאוגרפית. במסגרת זו, היא תבחן ותאשר מיקומים פוטנציאליים לפתיחת חנויות נייקי נוספות ברחבי גרמניה. כאמור, בכוונת החברה לפתוח 15-30 חנויות חדשות עד שנת 2028 וזאת כחלק מאסטרטגיה כוללת להרחבת נוכחות חנויות המונו ברנד של המותג נייקי בשוק הגרמני.

גרמניה, הנחשבת לכלכלה החזקה באירופה עם אוכלוסייה של כ-80 מיליון תושבים, מהווה שוק בעל פוטנציאל צמיחה משמעותי לריטיילורס, כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית של החברה.
נכון להיום פועלות בגרמניה שלוש חנויות נייקי בלבד, כך שכניסת החברה לפעילות ישירה ומשמעותית תוביל להרחבה של היצע חנויות המותג במדינה. התרחבות זו צפויה להנגיש את חוויית הקנייה והמותג לציבור רחב בהרבה, לחזק את המעמד של נייקי בקרב הצרכן המקומי, ולבסס את הנוכחות הפיזית של המותג בשוק הגרמני.
ריטיילורס פועלת כיום ב-19 מדינות ברחבי העולם: קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, 15 מדינות נוספות באירופה (גרמניה, צרפת, פולין, הולנד, בלגיה, נורבגיה, הונגריה, צ'כיה, סלובקיה, שוודיה, דנמרק, אוסטריה, שוויץ, פינלנד, קרואטיה) וישראל.
תומר צ'פניק, מנכ"ל ריטיילורס: "הכניסה לשוק הגרמני, הכלכלה החזקה ביותר באירופה והמדורגת ראשונה באיחוד האירופי, מהווה צעד משמעותי באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית של החברה. אנו רואים בגרמניה פוטנציאל צמיחה מהותי, ומחויבים להביא לשם את הערך, האיכות והניסיון שצברנו בטריטוריות אחרות בעולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מבין את ההיגיון מותג בצלילה (ל"ת)
    יוסי 05/2025/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור