השוק
רשת בתי הקפה מהאהובות בישראל בדרך לחו''ל: ''רוצים שנפתח''
מהפכת המחירים: ביגה מציגה פתרון שכונתי לייקור בתי הקפה. הבעלים יאיר מלכה: ''לא סתם פנו אלינו כבר מחו״ל, רוצים שכבר נפתח בלונדון ובבודפשט''
ענף בתי הקפה בישראל חווה תמורה משמעותית בעקבות הייקור המתמשך והבלתי נסבל שפגע בכיסם של הלקוחות הישראלים. במהלך חדשני לפתרון האתגר, רשת ביגה השיקה מודל עסקי מהפכני דרך תת-רשת בשם "ביגה סטריט", שמציעה חלופה שכונתית נגישה עם מיתוג ועיצוב מחודשים לחלוטין.
על פי הפרסום של YNET יאיר מלכה, בעל הרשת, מסביר כי הפתרון הזה נועד להתמודד עם גלי ההתייקרות שהפכו בלתי נסבלים: "המטרה היתה לצמצם עלויות ולהציע מחירים שהם הרבה יותר נוחים ונעימים לכיס, שמי שמגיע אליהם, ישלם מחירים מאוד סבירים לעומת כל השוק שהתייקר". הסניף החלוצי נפתח כבר בטבריה ומציע טעימה ראשונה לקונספט החדש: מלכה גם הסביר בראיון: "לא סתם פנו אלינו כבר מחו״ל, רוצים שכבר נפתח בלונדון ובבודפשט, רוצים שנפתח ביגה סטריט ברשת בתי מלון".
בשנתיים האחרונות כזכור רשת בתי הקפה "ביגה" המשיכה להתרחב ופתחה סניף חדש במתחם גלובוס סנטר שבעיר אשקלון, בהשקעה הנאמדת בכ-1.5 מיליון שקל. הסניף באשקלון כשר למהדרין, הוא משתרע על שטח של כ-200 מטר וכולל כ-150 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ. כמו כן, בית הקפה החדש מכיל חלל אירועים המתאים לכ-80 איש.
עוד ב-
בנוסף לפתיחה באשקלון פתחה רשת ביגה עוד 2 סניפים מחודשים: בקניון איילון ברמת גן ובמתחם סטאר סנטר באשדוד. שני סניפים אלו נפתחו כזכור מחדש לאחר שיפוץ מאסיבי בהשקעה הנאמדת בכ-3 מיליון שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



