השוק

ברק אברמוב בפניית פרסה: זה מה שקורה בסניפי ג'פניקה

בעלי ג'פניקה ברק אברמוב טען בעבר כי לא יעלה את מחירי המנות, אך המציאות מראה אחרת עם התייקרות של עד 15% בחלק מהמנות, למרות העלייה במחירי המנות, הישראלים ממשיכים להוציא כסף במסעדות ובתי הקפה
מערכת ice | 
ברק אברמוב (צילום שלומי יוסף)
בשנה האחרונה, דווקא כשיוקר המחיה עולה ורבים מהאזרחים לא מצליחים לסגור את החודש, החליטו בענף המסעדנות להעלות מחירים. הרשת אולי היחידה שהתהדרה בכך שהמחירים שלה נשארו אותו דבר היא ג'פניקה, כך לפחות טען הבעלים שלה ברק אברמוב.
לפי בדיקה שנערכה ב"דה מרקר" למרות שאברמוב טען כי הם לא מעלים את מחירי המנות, התפריטים הראו אחרת עם התייקרות ב-15% של חלק מהמנות, כמו למשל קומבינציית סושי שעד השבוע האחרון נמכרה ב-64 שקלים עולה כיום 74, זאת למרות שבראיון שערך בעבר טען כי לא יקח יותר מ-70 שקלים על מנת רול סושי.
בעבר טען אברמוב כי ישנם דרכים כדי להתייעל מבלי להעלות מחירים, אולם המציאות כאמור מראה דברים אחרים לחלוטין. נתוני שב"א שפורסמו היום מראים שהעלאת המחירים במסעדות לא משפיעה על הישראלים שממשיכים לאכול במסעדות ובתי קפה. במאי האחרון הוציאו הישראלים 14.2% יותר ממה שהוציאו בחודש מאי בשנה שעברה. מדובר בעלייה של לא פחות מ-419 מיליון שקלים, מה שמראה שלמרות המצב הכלכלי במדינה, העלאת המחירים משתלמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה