השוק

החברה מרעננה נכנסת לשוק של 24 מיליארד דולר: המניה זינקה ב-39%

חברת הווידאו הישראלית אידומו (Idomoo) מודיעה על שיתוף פעולה עם סמסונג, במסגרתו הטכנולוגיה שלה תוטמע בתוך פלטפורמת השילוט הדיגיטלי של הענקית הקוריאנית. בזכות כך, המניה של החברה טסה ב-39%
מערכת ice | 
אידומו (צילום יחצ)
חברת אידומו, העוסקת בפיתוח ומכירת תוכנה להכנת סרטוני וידאו מותאמים אישית מבוססי בינה מלאכותית, דיווחה היום (ראשון) על הסכם מסחרי עם ענקית האלקטרוניקה סמסונג. מניית החברה זינקה ב-39% עם הפרסום.
במסגרת ההסכם, טכנולוגיית עריכת הווידאו האוטומטית של אידומו, Lucas AI Video, תוטמע בתוך פלטפורמת השילוט הדיגיטלי של סמסונג, VXT. ההכנסות מהמהלך יתבססו על מודל מנוי לפי מספר המסכים והיקף השימוש בפלטפורמה אצל לקוחות הקצה.
מדובר במסכים חכמים שמותקנים בעסקים, בתי מלון, קמפוסים ועוד ומשמשים להקרנת תכנים שיווקיים ומידע לציבור. לקוחות סמסונג ברחבי העולם יוכלו לערוך ולנהל תכני וידאו למסכים האלו בעזרת הכלי שפיתחה אידומו ישירות מהענן, ללא צורך בידע טכני.
המערכת תשולב כחלק מתוכנית האפליקציות PIRS של סמסונג, המאפשרת הפעלה מיידית של פתרונות תוכנה ("Plug & Play") במסכים שלה. מאידומו נמסר כי Lucas AI Video תהיה אפליקציית הבינה המלאכותית הראשונה שמתווספת לפלטפורמה ובשלב זה היא אחת מארבע אפליקציות בלבד שזמינות בה.
סמסונג מחזיקה בנתח של כ־34% משוק השילוט הדיגיטלי העולמי, המוערך בכ־24 מיליארד דולר. השותפות צפויה להרחיב את הנוכחות של אידומו בשווקים חדשים ובקרב לקוחות גדולים שלא היו נגישים לה עד כה.
ההסכם הוא לשנה עם חידוש אוטומטי וממשיך את מגמת שיתופי הפעולה האסטרטגיים של החברה. זאת, כזכור, לאחר שהודיעה מוקדם יותר החודש על הסכם עם שירות הענן AWS של אמזון.
ירון קליש, מנכ"ל ומייסד אידומו: "אנחנו גאים על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Samsung –  מהחברות המובילות בעולם בתחום השילוט הדיגיטלי. שילוב Lucas AI Video בפלטפורמת VXT מהווה הבעת אמון בטכנולוגיה שפיתחנו, ופותח בפנינו דלת רחבה לשווקים גלובליים וקהלי יעד חדשים. זהו צעד משמעותי נוסף במימוש החזון שלנו – להנגיש לכל עסק את היכולת ליצור תוכן וידאו איכותי ומבוסס בינה מלאכותית, בקלות ובמהירות".
עוד מסר קליש כי "שיתוף פעולה זה מצטרף להסכם שחתמנו לאחרונה עם Amazon Q, וממחיש את המומנטום בו אנו נמצאים ואת האטרקטיביות של פתרונות החברה בעיני שחקניות מובילות בזירה הבינלאומית. בדומה לפלטפורמה של אמזון, גם בפלטפורמת VXT של סמסונג אנחנו לא ניצבים מול תחרות של אפליקציות רבות – ולכך יש משמעות אדירה בבולטות של הפתרון שלנו. אנחנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ להרחבת שיתופי הפעולה שלנו ולקידום מהיר של אסטרטגיית החדירה לשוק הגלובלי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה