השוק

ההייטק הישראלי ממשיך לפרוח: זה הסטארטאפ שגייס עשרות מיליונים

חברת Deeto, המפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית שהופכת את 'קול הלקוח'  למנוע דינמי לצמיחה, הודיעה על גיוס בסבב A של כ-42 מיליון שקל, מה שמגדיל את סך הגיוסים בחברה ל-17 מיליון דולר
מערכת ice | 
מניות ישראל-אילוסטרציה AI
על אף המלחמה בעזה ומול איראן, חברות ההייטק הישראליות ממשיכות לפרוח והבורסה המקומית נשארת חזרה מתמיד. אתמול (שלישי) הייתה זו עוד חברת סטארטאפ ישראלית שרשמה הישג.
מדובר בחברת Deeto, המפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית שהופכת את 'קול הלקוח' למנוע דינמי לצמיחה (כל פידבק מצד הלקוח: ביקורת, משובים, סיפורי הצלחה והמלצות לשיפור)  הודיעה על גיוס בסבב A של 12.5 מיליון דולר (כ-42 מיליון שקל).
את הסבב הובילה קרן Jump Capital, ובהשתתפות הקרנות Mertor, Tal Ventures TAU Ventures, UpWest. בכך מגיע סך גיוסי החברה ל-17 מיליון דולר. כספי הגיוס יסייעו ל-Deeto להרחיב את הפלטפורמה שלה, לחזק את יכולות ה-AI, ולהמשך לבסס את מעמדה כשכבת הליבה של הלקוח עבור צוותי Go-To-Market מודרניים.
המציאות החדשה בעולם ה-B2B מצביעה על שינוי מהותי: הלקוחות מעדיפים ללמוד בעצמם  את הפלטפורמה ולהימנע ממגע עם אנשי מכירות - לפחות עד לשלבים המאוחרים של תהליך הרכישה. שינוי זה מקשה על חברות לייצר אמון ולהשפיע על החלטות בשלבים המוקדמים. Deeto מציעה לכך פתרון באמצעות הפיכת קול הלקוח למנוע צמיחה מותאם-אישית שפועל בכל שלבי מסע הלקוח - ומספק תובנות אמינות ורלוונטיות שמקדמות החלטות רכישה.
באמצעות בינה מלאכותית, Deeto מאפשרת לצוותי מכירות, שיווק ו-Customer success להפיץ את הסיפור הנכון, של הלקוח הנכון- באופן אוטומטי ובקנה מידה רחב. הפלטפורמה אוספת תובנות וסיפורים אמיתיים מלקוחות קיימים, מארגנת אותם, ומפיצה אותם באופן אוטומטי ברגעי Go-To-Market שונים - במטרה לייצר אמון, לזרז החלטות ולהניע סגירת עסקאות מהר יותר.
"שיחות מכירה קורות מאוחר מדי כדי לעצב את התפיסה- ההשפעה האמיתית מתחילה כבר בשלב המחקר העצמאי של הקונה". אומר ערן ברון, מייסד שותף ומנכ"ל Deeto, ומוסיף: "לכן הקמנו את Deeto - כדי להפוך את קול הלקוח לנגיש, ניתן לחיפוש ופעולה- בדיוק בזמן ובמקום המתאימים במהלך מסע המכירה".
היזמים  ערן ברון וגולן רז (צילום: Deeto)
מניע צמיחה למובילים בתעשייה: חברות מובילות כמו Atlassian, Dropbox, Klaviyo, Bloomreach ו-6Sense ורבות נוספות משתמשות ב-Deeto כדי לאסוף באופן אוטומטי תובנות, סיפורים ונתונים מותאמים מלקוחות בהיקפים רחבים, להתאים את התוכן לפרסונות והצרכים של הקונים בהתאם לתעשייה, תפקידים והאתגרים הספציפיים שלהם. לשלב מודיעין לקוחות בתוך מערכות CRM, אתרי אינטרנט וכלי enablement למכירות.
"הקונים מצפים כיום לאימות מצד עמיתים עוד הרבה לפני שיחה עם צוות". אומרת סאיה פאל, שותפה בקרן Jump Capital. "בונה את התשתית שתאפשר צמיחה מונחית-לקוח בקנה מידה, והופכת המלצות סטטיות לנכסים דינמיים מבוססי דאטה. אנחנו נרגשים לתמוך בצוות שמבין לעומק את השינויים הטכניים וההתנהגותיים שמעצבים את עולמות המכירה החדשים", הוסיפה.
 "עוד מהשיחות הראשונות שלנו עם ערן וצוות Deeto, היה ברור שיש להם הבנה ייחודית של האבולוציה שעוברים הלקוחות" אומרת שולי גלילי, שותפה מייסדת ב-UpWest. "אנחנו גאים ללוות אותם מהשלבים המוקדמים ולראות כיצד החזון מתממש, ותופס תאוצה אמיתית, מוסיפה גילי.
שולי גלילי (צילום: בריאן דסימון)
מבט קדימה: בעקבות סבב הגיוס הנוכחי, Deeto מרחיבה את הפלטפורמה שלה כדי לעמוד בביקוש הגובר מצד ארגונים המעוניינים לחדש את אסטרטגיות ה-Go-To-Market שלהם ולהתאימה לעידן כלי ה-AI בעידן שבו צמיחה מונחית-לקוחות הופכת למרכזית יותר מאי פעם, Deeto בונה את התשתית שתאפשר לחברות לבסס אמון מוקדם יותר, להמיר לקוחות מהר יותר- ולנצח בתדירות גבוהה יותר.
Deeto גייסה בעבר סבב סיד בהובלת UpWest, שהינה שותפה מרכזית עוד מימיה הראשונים של החברה. מטה החברה ממוקם בניו יורק, והיא משרתת חברות צומחות בצפון אמריקה ובאירופה. החברה מונה כ-25 עובדים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה