השוק
גוגל מציגה גידול דו-ספרתי: למה המניה יורדת בכל זאת?
חברת האם של גוגל פרסמה הלילה את דוחות הרבעון השני, עם גידול דו-ספרתי בהכנסות מפרסום והתחזקות בפעילות הענן ויוטיוב. האם האתגרים המשפטיים יערערו את יציבותה?
אלפבית, חברת האם של גוגל פרסמה הלילה (בין רביעי לחמישי) את דוחות הרבעון השני לשנת 2025, והציגה תוצאות טובות מהצפוי, עם גידול דו-ספרתי בהכנסות מפרסום, חיזוק בפעילות הענן והמשך הצלחה ביוטיוב.
החברה דיווחה על עלייה חדה בהוצאות ההון (Capex) ל-85 מיליארד דולר השנה, לעומת תחזית קודמת של 75 מיליארד, מה שהביא לירידה של מעל 2% במניית החברה לאחר פרסום הדוחות.
ברבעון המדווח, גוגל הציגה רווח למניה של 2.31 דולר והכנסות של 81.2 מיליארד דולר (ללא עלויות רכישת תעבורה) – לעומת תחזיות של 2.17 דולר ו-79.6 מיליארד דולר בהתאמה. לשם השוואה, בתקופה המקבילה אשתקד עמדו ההכנסות על 71.3 מיליארד דולר.
ההכנסות מפרסום עמדו על 71.3 מיליארד דולר, גבוה מהתחזית (69.6 מיליארד), כאשר תחום החיפוש רשם 54.1 מיליארד דולר, ויוטיוב הניבה 9.8 מיליארד דולר מפרסום. תחום הענן הגיע להכנסות של 13.6 מיליארד דולר, לעומת צפי של 13.1 מיליארד.
עוד ב-
פרסום הדוחות מגיע ברקע האתגרים הרגולטוריים, כאשר בבית המשפט הפדרלי מתנהל הליך שיכול להוביל למכירת דפדפן Chrome בעקבות גזר דין שקבע כי גוגל היא מונופול.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



