השוק

אלטשולר שחם מציעה לרכוש את הלמן אלדובי ביותר מכפול משוויה

בית ההשקעות הגיש לדירקטוריון הלמן אלדובי הצעת רכישה ב-230 מיליון שקל, פרמיה של מעל 100% על מחיר הסגירה שלה אתמול בבורסה. קרנות הפנסיה של שתי החברות כלולות בהסדר פנסיית ברירת מחדל
מערכת אייס | 
מנכ"ל אלטשולר שחם יאיר לוינשטיין (צילום יח"צ)
בית ההשקעות אלטשולר שחם מציע לרכוש את הלמן אלדובי ב-230 מיליון שקל. כך לפי ההצעה שהוגשה לפני זמן קצר לדירקטוריון הלמן אלדובי גמל ופנסיה, המשקפת מחיר של 6.634 שקל לכל מניה של הלמן אלדובי – גבוה ב-116.9% ממחיר הסגירה שלה אמש בבורסה. 
"אלטשולר שחם מאמינה כי מדובר בחברה טובה עם נכסים איכותיים וכי ביכולתה של עסקה זו לשרת את שתי החברות ולמקסם את יכולותיהן עבור ציבור המשקיעים והלקוחות", כותבים בבית ההשקעות. עוד הם מוסיפים כי "צעד זה מביע את מחויבות החברה לתחום החיסכון ארוך טווח בישראל שהינו מוקד הצמיחה העיקרי של החברה.  ככל שדירקטוריון הלמן אלדובי יקבל את הצעת החברה, היא תפעל לסגירת העסקה בהליך מזורז לשביעות רצון שני הצדדים".
קרן הפנסיה של הלמן אלדובי היא אחת מארבע הקרנות הנבחרות במסגרת רפורמת פנסיית ברירת מחדל בה מוצעים דמי ניהול מוזלים, כשלצדה גם זו של אלטשולר כלולה בתכנית. בסוף 2019 הציעה הפניקס לרכוש את הלמן אלדובי ואחריה הגיעה הצעה נוספת מצד קרן ההשקעות הבריטית Pollen street capital אולם ההצעות לא הניבו פרי.
מהלמן אלדובי נמסר בתגובה: "לאור תנופת הצמיחה בהיקפי הפעילות השונים של בית ההשקעות הלמן-אלדובי והחברות הבנות שבבעלותו, מקבל בית ההשקעות מעת לעת פניות לרכישת מניות החברה ו/או חברות הבנות של החברה מגופים שונים. החברה מבהירה כי מדובר בפניה ראשונית שטרם נידונה או נבחנה ע"י האורגנים הרלוונטיים בחברה. החברה תמשיך לעדכן ולדווח בנושא על פי כל דין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה