השוק

לא אמרה את המילה האחרונה: פרלר מעלה הילוך במאבק נגד אמזון

לאחר שחברת אמזון הודיעה כי תחסום את הגישה של פרלר בשרתים שלה, כעת הרשת החברתית נאבקת בחזרה ומגישה תביעה. עוד לפני כן גוגל ואפל הסירו אותה מחנויות האפליקציה בעקבות המהומות בוושינגטון
ארנולד נטייב | 
פרלר (צילום Pixabay)
נלחמת בחזרה: הרשת החברתית פרלר הודיעה הערב (שני), כי היא מגישה תביעה נגד חברת אמזון, לאחר שזו ניתקה את קשריה מהרשת החברתית ובכך גם חסמה עבורה את הגישה שירותי הענן שלה. אמזון נקטה בפעולה לאחר שמצאה עשרות פוסטים בשירות שלדבריה מעודדים אלימות.
הרשת החברתית הייתה פופולארית בקרב הימין בארה"ב בכלל ותומכי טראמפ בפרט והיוותה אלטרנטיבה לפייסבוק וטוויטר. המהלך של גוגל ואפל הגיע לאחר המהומות בוושינגטון והדרך של פרלר באי הורדת תכנים המעודדים להסתה.
המכה הגדולה מכולם הגיעה מכיוונה של אמזון שסיפקה את שירותי האחסון והמחשוב בענן לפרלר, כאשר כבר בתחילת השבוע הודיעה על כוונתה לנתק את הקשר עם הרשת החברתית מכיוון שאינה מסוגלת לזהות ולהסיר ביעילות תוכן המעודד או מסית לאלימות - דבר המהווה סיכון ממשי ואינו עומד בתנאי השירות של אמזון, כך בלשון ההודעה. 
בתלונה שהוגשה אמרו: "ההחלטה של אמזון לחסום אותנו היא בעקבות אכזבה פוליטית. ההחלטה תצמצם את התחרות ותסייע לרשת הטוויטר לשלוט על התכנים שמתפרסמים ברשתות". 
מנכ''ל פרלר, ג'ון מייץ אמר כי החברה תעשה מאמצים כדי לחזור לפעילות סדירה בהקדם והוסיף: "אנו נשתדל כמיטב יכולתנו לחזור לרשת במהירות האפשרית, אך אנו מתקשים מאוד מכיוון שכל ספק שאיתו אנו מדברים אומר שהוא לא יעבוד איתנו כי אם אפל וגוגל מסרבים לשתף פעולה, הם לא יכולים לקחת את הסיכון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה