השוק

מזגנים במיליארד שקל בשנה? תוכנית החומש השאפתנית של טורנדו

רונן בזזי, יו"ר והבעלים של חברת המיזוג: "מבנה ארגוני חדש, מנהלים מהמקצועיים בשוק ותפיסה חדשנית יביאו אותנו לעמידה ביעד". וגם: מי מונו למנהלים החדשים בחברה?
כפיר אדר |  11
רונן בזזי, מנכ"ל טורנדו (צילום יחצ)
רונן בזזי, יו”ר ובעלים חברת טורנדו, רוצה לבסס את מעמדה של טורנדו כשחקנית המבטיחה והצומחת ביותר בשוק מיזוג האוויר בישראל. בזזי חותר להכרה בטורנדו כמובילת שוק וצופה כי בתוך 5 שנים טורנדו תהפוך למובילת שוק המזגנים בישראל. "טורנדו", במקור, היה מותג מזגנים שנולד לפני כ-20 שנה, כמעין מותג פרטי של רשת "ענק המזגנים".
בתוך כך, טורנדו מציגה מבנה ארגוני חדש בראשו שדרת ניהול המונה שורה של מנהלים מהוותיקים בענף. המהלך נעשה במסגרת יישום תוכנית החומש האסטרטגית של טורנדו לשנת 2021 ולשנים הקרובות.
בזזי לא מסתיר את יעדיו השאפתניים ואומר: "בתוך 5 שנים טורנדו תוביל את שוק מיזוג האוויר בישראל עם מכירות של מיליארד שקל. המבנה הארגוני החדש המבוסס על המנהלים המקצועיים ביותר בשוק לצד התפיסה החדשנית והטכנולוגיות המתקדמות שלנו, יביאו אותנו לעמידה ביעד מכירות של מיליארד שקל".
בראש צמרת המנהלים החדשה של טורנדו נמצא יגיל וויט (56) שמונה למנכ"ל משותף. וויט, בעל רקע עשיר בניהול והישגים מרשימים בשוק מיזוג האוויר, שימש בתפקידו האחרון במשך 12 שנים כמנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר ואקלים. כמנכ"ל משותף בטורנדו וויט יהיה אחראי על כל תחומי הסחר, המכירות והשיווק של החברה. לצידו ישמש כמנכ"ל משותף עודד בזזי (48), אחיו של רונן, ממקימי החברה ובעליה, שיהיה אחראי על כל נושאי השירות, הכספים, הלוגיסטיקה והתפעול.
תחת יגיל וויט ועודד בזזי, מונו 3 סמנכ"לים חדשים: דרור ריזנברג (55) מונה לסמנכ"ל שיווק, חדשנות ופיתוח עסקי. ריזנברג מגיע לתפקיד עם רקע וניסיון עשיר בתחום השיווק. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל שיווק וחדשנות בתדיראן. זאב ינקו דוידוביץ' (49), מונה לסמנכ"ל המכירות וסחר שוק חשמל. ינקו דוידוביץ' מגיע לתפקיד עם רקע וניסיון עשיר בתחום המכירות. בתפקידו האחרון שימש כמנהל מכירות BEKO בברימאג ולפני כן כסמנכ"ל מכירות בתדיראן.
אופיר גברעם  (53) מונה לסמנכ"ל תפעול ומגיע לתפקיד עם ניסיון של 27 שנה בתחומי לוגיסטיקה, תפעול וניהול רכש מתקדם. בתפקידו האחרון שימש כמנהל לוגיסטיקה בדלתא דיגיטל. בנוסף להם, משה לבקוביץ (לבקו) (69) מונה למהנדס הראשי של החברה. לבקו, בוגר הנדסת מכונות מאוניברסיטת תל-אביב, בעל 42 שנות ניסיון בתחום מיזוג האוויר הביתי והמסחרי. בתפקידו האחרון שימש מהנדס חטיבת מיזוג אוויר ואקלים באלקטרה.
לצד המצטרפים החדשים, מונה הנהלת טורנדו את מוטי ישראל כסמנכ"ל שירות, שנמצא בטורנדו כבר 14 שנים ובתפקידו זה מכהן כבר 3 שנים, יניב פריינטה, סמנכ"ל מכירות וסחר שוק הסיטונאים, עובד בטורנדו 11 שנים ובתפקידו זה מכהן כבר 4 שנים, רועי ראובני, סמנכ"ל מוצרים וטכנולוגיה, עובד בטורנדו 18 שנה וביצע מגוון תפקידי מפתח בתחומי מערכות מידע, תפעול ושירות לקוחות, ורו"ח רוית רחמים המשמשת כמנהלת הכספים בחברה.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יאללה תנו בראש
    א. לוי 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול הכבוד לבזזים הגיע הזמן שיתנו לנ להרוויח במקום תדיראן ואלקטרה שמרוויחים כמו חזירים
    סגור
  • 3.
    אני שרופה על רותם וטורנדו
    כרמלה 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיכו ככה כל הכבןוד
    סגור
  • 2.
    גם פרסומות טיפשיות וגרוע מזה מזגנים ממש גרועים (ל"ת)
    ייייייישששששש 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • אחלה רותם סלע
    שמוליק 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה יותר טוב מהכושי הזקן או הגיא הזה
    סגור
  • מותג פגז
    מישהו שמבין 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המזגנים של טורנדו נמכרו על ידי אלקטרה עד לפני כמה שנים. מותג חזק וצעיר שנתן לתדיראן ולאלקטרה תחרות אחרי 70 שנה שנרדמו בשמירה
    סגור
  • טען עוד
  • שטויות וצרות עין
    שפיון 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דברי בלע שנובעים מקנאה וחוסר הבנה של המצב. טורנדו היא החברה הצומחת ביותר בשוק והבעלים הבינו שכדי לגדול למיליארד שקל מכירות צריך להרחיב את צוות ההנהלה
    סגור
  • 1.
    הבזזים לא יישתנו
    מכיר טוב את המערכת 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל ה ״מנהלים״ האלו יטוסו מהר מאוד אל מחוץ למערכת כשהבזזים יגיעו ליעדם. הכוחניות שיש בחברה הזו לא קיימת באף חברה ושלא יספרו סיפורים. מאז ומתמיד ענק המזגנים, עולם המיזוג, מיזוג נטו, טורנדו , סאגה, ועוד כמה ״מותגי מדבקה ״ שכולם בבעלות מי אם לא הבזזים התנהלו כמו חנות מכולת משפחתית.
    סגור
  • סתם קנאה
    מתקין ותיק 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו על צמד האחים שבנו במו ידיהם אימפריה למופת. עכשיו הם מבינים שכדי להמשיך ולצמוח חשוב להביא מנהלים נוספים. בינתיים התוצאות מדברות בעד עצמן. קצת פירגון לא יהרוג אף אחד
    סגור
  • רק תדיראן רק תדיראן (ל"ת)
    ייייייישששששש 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • באמת שאין סיבה לשלם יקר
    הראל 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טורנדו נותן מוצר איכותי עם 7 שנות אחריות במחיר אטרקטיבי, למה צריך משהו אחר?
    סגור
  • מעריץ עיוור
    שתול 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל פרמטר שתבדוק את זה, טורנדו נותן גם לאלקטרה וגם לתדיראן פייט רציני - איכות המוצרים, שנות אחריות, מחיר, שירות ליום המחרת ועוד. בגלל זה החברה הכי צומחת היום בשוק
    סגור