השוק

"תזדיינו רובין הוד": התאבד לאחר שחשב שנכנס לחובות כבדים, הוריו תובעים את האפליקציה

אלכס קרנס, בן ה-20 חשב שהפסיד כ-700 אלף דולר לאחר שסחר באפליקציית רובין הוד. הסטודנט הצעיר החליט לסיים את חייו בעקבות החשש מהחוב הכבד וכעת הוריו תובעים את החברה שלא ענתה לפניותיו
ארנולד נטייב |  2
Robinhood (צילום טוויטר)
משפחתו של צעיר בן 20 שהתאבד בשנה שעברה לאחר שסחר במניות, הגישה תביעה בבית המשפט בקליפורניה, נגד אפליקציית רובין הוד  בגין מותו, זאת לאחר שהאפליקציה גרמה לו לחשוב שהפסיד סכומי עתק, בגובה של למעלה מ-700 אלף דולר.
אלכס קירנס, סטודנט מאוניברסיטת נברסקה, חשב בטעות שהוא מפסיד כ-730 אלף דולר, לאחר הודעה דרמטית שקיבל מהחברה. באימייל שקיבל מהחברה הודיעו לו כי חשבונו הוגבל וכי הוא נדרש לרכוש מניות בסכום מטואורי של 700 אלף דולר, כאשר לפני כן יתרתו הייתה 30 אלף דולר בלבד, דבר שגרם לו להיכנס לחוב כבד.  
לאחר מכן קיבל קורנס הודעה נוספת מרובין הוד, לפיה הוא צריך להפקיד יותר מ -178,000 דולר בתוך שבעה ימים כדי להתחיל לטפל במינוס שהוא נקלע אליו. למרות שהוא ניסה ליצור קשר עם החברה פעם אחר פעם, הוא נענה על ידי הודעה אוטומטית ולא על ידי אף נציג אנושי.
"באופן טרגי, התקשורת של רובין הוד, הייתה מטעה לחלוטין, מכיוון שלמעשה אלכס לא היה חייב שום כסף, הוא החזיק בחשבונו אופציות שיותר מכיסו את התחייבותו, והיתרה השלילית המסיבית הייתה נמחקת על ידי מימוש והסדר האופציות שקירנס החזיק, על פי התביעה", נכתב בתביעה.
משפחתו של קירנס טענה כי השיטות העסקיות של פלטפורמת הסחר במניות הובילו "באופן ישיר" למות בנם, כאשר אמו ואביו טענו כי רובין הוד התמקדה בלקוחות צעירים וחסרי ניסיון. במכתב התאבדות שהשאיר הוא כתב: "איך בן 20, ללא הכנסה יכול לקבל מינוף בהיקף של כמעט מיליון דולר?", את המכתב חתם במשפט: "תזדיינו רובין הוד".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיי אדם שווים
    תמר 10/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נורא מצער
    סגור
  • 1.
    מבזה
    ליאור 10/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פאק, מסכן הילד
    סגור