השוק

ווינדוורד תספק מערכת חכמה לניהול סיכונים ימיים לבנק המסחרי במאוריציוס

הבנק המסחרי של מאוריציוס ישלב את פלטפורמת הבינה המלאכותית של ווינדוורד הישראלית כדי לאפשר חיזוי וניהול סיכונים בתחום הסחר הימי כחלק מייעול שיטות המסחר שלו ובכך להמשיך לסחור בביטחון בתקופה בה הסיכונים גדלים ועולים

יהודה לוינגר | 
עמי דניאל (צילום מרים אלסטר)
חברת ווינדוורד (Windward) הישראלית המספקת מערכת לחיזוי וניהול סיכונים בתחום הסחר הימי באמצעות פלטפורמת בינה מלאכותית הודיעה על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם אחד מהמוסדות הבנקאיים המשמעותיים והמובילים במאורציוס - הבנק המסחרי של מאורציוס (The Mauritius Commercial Bank).
מטרת שיתוף הפעולה היא לייעל את בדיקות הנאותות ותהליכי הניטור הקשורים לעסקי הסחר הפיננסי של הבנק. הפתרון של החברה יאפשר לבנק להגביר את היעילות בביצוע מסחר ימי - פיננסי ולחזק את התאימות ואת יכולת האיתור של תהליכי הלבנת הון.
מוסדות פיננסיים במאוריציוס ובעולם נמצאים תחת לחץ גובר להרחבת בדיקות הנאותות ואת המאמצים למניעת פשעים פיננסיים והלבנת הון, במיוחד לאור סנקציות חדשות של המשרד לפיקוח על נכסי חוץ בארה״ב (OFAC) והמשרד ליישום סנקציות פיננסיות בבריטניה (OFSI). לאור זאת, מוסדות פיננסיים מאמצים מערכות בינה מלאכותית לשפר ולייעל את התהליכים ולקבל תובנות במטרה למנוע פשעים פיננסיים.
שותפות זו  עם הבנק המסחרי של מאורציוס, בוצעה זמן קצר לאחר ההכרזה של Windward על שותפות עם הבנק הדני דנסקה בנובמבר 2020, שבחרו בה כפתרון להערכת הסיכונים בבנק בצורה חכמה. הפלטפורמה של Windward  מאפשרת למוסדות פיננסים לנהל ביעילות את ניהול הסיכונים שלהן ומתבססת על שילוב של מאות מודלים של בינה מלאכותית לניתוח התנהגויות ולמעלה מ-10 מיליארד נקודות מידע ממגוון רחב של מקורות.
״אנו מתגאים בשותפות שלנו עם מוסדות פיננסיים מהשורה הראשונה״, אומר עמי דניאל מנכ״ל ומייסד ווינדוורד. ״המסחר הפיננסי הופך מורכב יותר, לאור דרישות רגולציה הולכות וגוברות, בנקים נדרשים להכיר לעומק את שותפיהם לעסקים. אנו גאים לקדם את המעבר הדיגיטלי של התעשיה באמצעות ניתוח סיכונים נרחב המתבסס על תובנות של הסחר הימי עבור הבנק המסחרי מאוריציוס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה