השוק

15 שנה לאחר הרכישה - אדידס מוציאה את מותג ריבוק למכירה

באדידס מעוניינים לחזק את מותג המקור שלה; מנכ"ל אדידס: ריבוק ואדידס ימקסמו את היכולות שלהן לאחר הפרידה
ניצן כהן | 
ליאונל מסי. אדידס (צילום יחסי ציבור)
15 שנים לאחר שרכשה את המותג האמריקאי ריבוק, החליטה אדידס למכור את המותג ולהתרכז במותג המקור הגרמני שלה. 
על פי דיווחים שונים ריבוק לא הצליחה להעמיק את אחיזתה של אדידס בשוק האמריקאי ולא הצליחה לנגוס בנתח שוק משמעותי. אדידס החליטה להעמיק את הפצת מותג המקור שלה ברחבי ארה"ב כשהכוונה של החברה הגרמנית היא למכור את המותג ריבוק ולהפסיק את ההשקעה במותג.
כאמור, לפני 15 שנה רכשה אדידס את המותג ריבוק בתמורה ל-3.8 מיליארד דולר. בזמן הרכישה לריבוק היו הסכמים בלעדיים עם ליגת הפוטבול (ה-NFL) ועם ליגת ה-NBA, מה שהיה אמור לתת דחיפה משמעותית לאדידס לשוק האמריקאי.
לשיאה הגיעה ריבוק בשנת 2010 אז היוו המכירות שלה 18% מהמכירות הכוללות של אדידס אבל מאז נתח השוק של ריבוק ירד והיום חלקה במכירות הכוללות של אדיס עומד על 7% בלבד.
מניית אדידס נסחרת בבורסה הגרמנית. מכירות החברה ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו ב-5.6 מיליארד אירו והרווח הנקי של החברה הסתכם באותו הרבעון ב-546 מיליון אירו. החברה שורפת מזומנים בקצב של כ-150 מיליון אירו ברבעון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה