השוק

משה חוגג לוקח את מיזם המטבעות הדיגיטליים לבורסה

חוגג יזרים 20 מיליון שקל לקמן קפיטל ויהפוך לבעל השליטה בחברה; קמן קפיטל וחוגג חתמו על הסכם non-shop ועל איסור על חוגג לעסוק במטבעות דיגיטליים שלא באמצעות המיזם
ניצן כהן | 
משה חוגג (צילום פייסבוק)
משה חוגג לא נותר הרבה זמן מחוץ לכותרות ולאחר שמכר את בית"ר ירושלים למשקיע מאיחוד האמירויות, והעסקה בוטלה בנסיבות מוזרות, חוזר חוגג לכותרות עם מיזם המטבעות הדיגיטליים שלו שהפעם הוא מעוניין לחבר אותם לכסף אמיתי.
חוגג חתם בימים האחרונים עם קמן קפיטל שהיא למעשה שלד בורסאי על הסכם במסגרתו יזרים האחרון לחברה 20 מיליון שקל במזומן, יהפוך לבעל השליטה בחברה  ויצוק לתוכה את מיזם המטבעות הדיגיטליים שלו. את קמן ייצגו בעסקה עוה"ד אילן גרזי ועליזה גביזון ממשרד פרל כהן.
העסקה כפופה למספר בדיקות נאותות שבמקרה של חוגג מדובר בבדיקות בעלות רגישות גבוהה מאוד. ההסכם עם חוגג נחתם למשך 30 יום במסגרתו התחייבו הצדדים על non-shop. בנוסף חוגג לא יוכל לפעול בתחום המטבעות הדיגיטליים שלא באמצעות במייזם שאמור, בכפןף לבדיקות הנאותות להיכנס לחברה הציבורית.
כאן המקום לציין כי בדיקות הנאותות בטרם יוצאות לפועל עסקאות מהסוג שחוגג רוצה לבצע עם קמן קפיטל הן קריטיות לבעלי המניות בחברה בעיקר משום שמדובר באיש עסקים ססגוני עם מייזם בתחום המטבעות הדיגיטליים שקשה לאמוד את השווי שלו ולכן כדי לקבל מקסימום מידע שיאפשר קבלת החלטות מושכלת, חוגג וקמן קפיטל יהיו חייבים לבצע הערכת שווי מדוקדקת לפרוייקט שלאחריה יצטרכו בעלי המניות בקמן קפיטל לקבל החלטות אם הם מעוניינים בעסקה אם לאו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה