השוק
לאחר ההנפקה המוצלחת: מכירות דלתא באינטרנט זינקו פי 3
דלתא הצליחה להיות יצירתיות במשבר הקורונה כשהמכירות באינטרנט פיצו על סגירת הסניפים הפיזיים; מכירות החברה ירדו ברבעון הרביעי של השנה בכ-9% בלבד
דלתא גליל סיימה את הרבעון הרביעי של 2020 שיעור רווח גולמי של 40% ושיעור רווח תפעולי של 10%. בחברה מציינים כי למרות משבר הקורונה זינקו המכירות באונליין כמעט פי 3.
את שנת 2020 סיימה החברה עם תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 161.6 מיליון דולר - גבוה ב-66% לעומת אשתקד. בשנה החולפת השלימה החברה הנפקה ראשונה לציבור (IPO) של דלתא ישראל מותגים לפי שווי אחרי הכסף של כ-1.3 מיליארד שקל.
מכירות החברה ברבעון הרביעי של 2020 הסתכמו בסך של 459.7 מיליון דולר, לעומת 504.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד - קיטון של 9% אשר נבע מהשפעות מגפת הקורונה.
מכירות ה-e-commerce באתרי החברה גדלו ב-183% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, וב- 130% בראיה שנתית לעומת שנת 2019. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של 2020 עלה ב-300 נקודות בסיס לשיא של 40.1% לעומת 37.1% ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי ברבעון הרביעי של 2020 עלה ב-0.3% לשיא של 10.4%, לעומת 10.1% ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח המדולל למניה בנטרול סעיפים חד פעמיים ברבעון הרביעי של 2020 הסתכם ב-1.08 דולר, לעומת 1.37 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הרביעי, בנטרול השפעת IFRS 16, השתפר משמעותית - ב-64.5 מיליון דולר - ועלה לרמת שיא של 161.6 מיליון דולר, לעומת 97.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל: "שנת 2020 מייצגת שנה חסרת תקדים עבור דלתא גליל, כאשר נגיף הקורונה אילץ אותנו לחשוב מחדש על הדרכים שבהן אנו מתנהלים. אני מרוצה מהנמרצות ומהירות התגובה שלנו למגפה תוך יישום יוזמות הדרושות להפחתת העלויות התפעוליות ולשיפור הגמישות הפיננסית שלנו.
"הגענו לרמות שיא בשיעורי הרווחיות הגולמית והתפעולית ברבעון הרביעי, ולשיא בתזרים המזומנים השנתי מפעילות שוטפת, שנבעו מהתרחבות מהירה בפעילות האון ליין, בשילוב עוצמת המותגים ובסיס הלקוחות הנאמן שלנו, יחד עם תוצאות מהלכי ההתייעלות שנקטנו ושאנו רואים אותם ממשיכים בעתיד.
"לאורך כל השנה נותרנו מחויבים להשיג צמיחה מקוונת הן באתרים שלנו והן ללקוחות ה- e-commerce. כפי שהודענו, דלתא רכשה את הקמעונאית המקוונת Bare Necessities, מהלך שמחזק את הנוכחות שלנו בעולם הדיגיטלי. סיימנו את השנה עם מכירות חזקות ברשת, ונמשיך לחפש דרכים חדשות לצמוח בזירה דיגיטלית".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


