השוק

טיפרנקס הישראלית נכנסת למזרח הרחוק

פלטפורמת ניתוחי השוק הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הברוקר אונליין מהודו "סטוקל". המערכת תסייע למשקיעים ההודים לקבל החלטת השקעות. מנכ"ל טיפרנקס: "מהלך אסטרטגי של אמונה בפוטנציאל"
אביחי דלאל | 
אורי גרינבאום (צילום אלון שניר)
פלטפורמת ניתוחי השוק הישראלית טיפרנקס הודיעה היום (שלישי) כי היא מתרחבת להודו וחתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם Stockal, חברת הברוקר אונליין הבינלאומי הגדולה ביותר בהודו. במסגרת שיתוף הפעולה תשולב המערכת הישראלית באתר ותסייע למשקיעים ההודים בקבלת החלטות השקעה בבורסות האמריקאיות.
שיתוף הפעולה שכאמור נעשה עם חברת Stockal אשר פועלת מניו יורק ומבנגלור בהודו ומטרתה להנגיש את הבורסות האמריקאיות למשקיעים הודים כדי לאפשר להם לפזר את השקעותיהם במספר שווקים ולאפשר להם להנות ממגוון כלי ההשקעה, החברות ותחומי הפעילות שיש בארה"ב. החברה פעילה בתחום הפינטק, העברות והמרות כספים וניהול השקעות בינלאומי באופן מבוזר. שיתוף הפעולה עם טיפרנקס יאפשר למשקיעים ההודים לקבל המלצות של אנליסטים בכירים בוול סטריט, ביחד עם הדרוג של כל אחד מהם ולהתעדכן בזמן אמת על שיח מתרחב ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט על מניות מסוימות.
מנכ"ל טיפרנקס, אורי גרינבאום מסר כי: "שהכניסה להודו היא מהלך אסטרטגי של החברה מתוך אמונה בפוטנציאל העצום שיש במדינה. בשנים האחרונות עשרות מיליוני הודים צעירים ששולטים היטב בכלים הדיגיטליים צברו הון ראשוני שמאפשר להם ליצור הכנסות נוספות באמצעות השקעה בבורסות. מגמה זו תלך ותתרחב בשנים הבאות ככל שרמת החיים תעלה. אנו חושפים כעת בפני אותם משקיעים כלים מתקדמים שיאפשרו להם לקבל את החלטות ההשקעה הטובות ביותר עבורם, כך שלא יהיה כל הבדל בין משקיע מניו יורק לבין מי שנמצא בבומביי, ניו דלהי או כל מקום אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה