השוק

אמזון לא עוצרת: זה המספר המטורף של עובדים בענקית המסחר האמריקאית

חברת אמזון, אחת מחברות השליחויות הגדולות בעולם לא מפסיקה לגדול, נתונים חדשים חושפים כמה עובדים גייסה החברה הפופולארית כל שנה ומראים צמיחה חסרת תקדים, כמה עובדים יש לענקית האמריקאית וכמה היא שווה היום אחרי שנת הקורונה? 
עמיאל ירחי |  1
אמזון (צילום bixbay)
חברת המשלוחים האמריקאית "אמזון" לא עוצרת, החברה שכבר מזמן יצאה מארצות הברית ומספקת שלל שירותים פגשה את הקורונה דווקא בתחומים שבהם היא חזקה, משלוחים שהיוו חלק עיקרי מהמסחר בשנת המגיפה ושירות הסטרימינג של החברה "אמזון פריים". נתונים חדשים חושפים את הצמיחה המטאורית של אמזון במספר העובדים.
מספר העובדים באמזון נמצא בזינוק מטורף, לפי ג'ון ארליכמן אנליסט CNBC החברה שבשנת 1996 לפני 25 שנה העסיקה 158 עובדים, העסיקה 7,800 עובדים לפני 20 שנה, 13,900 עובדים לפני 15 שנה, לפני 10 שנים העסיקה 56,200, לפני 5 שנים העסיקה אמזון 341,400 עובדים ושימו לב לזה תוך חמש שנים בלבד מספר העובדים זינק ל1.3 מיליון עובדים היום.
החברה הפופולארית שווה כיום כ-1.6 טריליון דולר ומציגה רווחים נאים,כזכור אמזון גם הגיעה בזמן הקצר ביותר להכנסות של מיליארד דולר בשנה. למעשה, שתי חברות הצליחו לעשות זאת באותו הזמן (פחות או יותר) אמזון שבמקום הראשון וגוגל שצמודה אליה עם 5 שנים בלבד של המתנה עד השגת היעד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה? אמזון היא חברת משלוחים???
    שי 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמזון היא קודם כל ענקית איקומרס. אח״כ היא מובילה עולמית בתחום האחסון (שרתים). להגדיר אותה כחברת משלוחים זו הזיה. רוב המשלוחים של אמזון מתבצעים בכלל באמצעות גורמים חיצוניים.
    סגור