השוק

פורטיסימו מוכרת את קארדו לקרן EMK

קרן הפרייבט הודיעה כי כלל האחזקות בחברת קארדו סיסטמס, מובילת השוק העולמי למערכות תקשורת אלחוטיות למשתמשים בתנועה, נרכשה על ידי הקרן האירופית
כפיר אדר | 
יובל כהן (צילום פורטיסימו)
קרן הפרייבט אקוויטי פורטיסימו קפיטל, הודיעה היום (שלישי) כי הקרן האירופאית EMK רכשה ממנה וממייסד החברה, ד"ר אברהם גלזרמן, את כלל האחזקות בחברת קארדו סיסטמס (Cardo Systems), מובילת השוק העולמי למערכות תקשורת אלחוטיות למשתמשים בתנועה.
קארדו מפתחת ומשווקת מערכות תקשורת ומערכות בידור חדשניות אלחוטיות מבוססות Mesh לרוכבי אופנועים, גולשי סקי, עובדי שטח, קבוצות אחרות ויחידים בתנועה. המוצרים החדשניים של החברה, המיישמים טכנולוגיה חדשנית ובלעדית, מאפשרים לקבוצות לתקשר באופן אלחוטי זו עם זו ולהתחבר בבטחה לשירותים ללא שימוש בידיים (כדוגמת טלפון נייד, מוסיקה בסטרימינג, רדיו ו-GPS). קארדו הוא מותג פרימיום הפונה אל השוק העולמי של רוכבי האופנועים ומוצריו נמכרים ביותר מ -80 מדינות. המטה הראשי נמצא בישראל ונציגויות באמריקה, אירופה ואסיה, והחברה מעסיקה למעלה מ-100 אנשים.
ד"ר אברהם גלזרמן ייסד את קארדו ב-2003. שנה לאחר מכן, החברה הייתה הראשונה להציע תקשורת אישית מבוססת Bluetooth לתעשיית האופנועים, כשהיא ממציאה למעשה קטגוריית מוצר חדשה לגמרי לשוק אביזרים זה. עד כה מכרה החברה למעלה מ-6 מיליון מכשירי תקשורת ברחבי העולם.
אלון לומברוזו, מנכ"ל קארדו סיסטמס, ציין כי “מכירת קארדו ל-EMK היא אבן דרך חשובה ברשימת הישגי החברה. במהלך השנים האחרונות, קארדו התפתחה לחברה מצליחה, בעלת צמיחה מהירה ורווחית, המשרתת את שוק התקשורת האלחוטית עבור קבוצות ויחידים בתנועה. היום קארדו היא באופן מובהק המובילה הטכנולוגית בתחומה בעולם".
יובל כהן, מייסד ושותף מנהל בקרן פורטיסימו, אמר כי “בארבע השנים האחרונות לקחנו חלק במסע יחיד מסוגו, שהונע על ידי צוות ניהול ברמה עולמית, חדשנות מהפכנית במוצר ועבודת צוות יוצאת מן הכלל. הייתה לנו הזכות לשתף פעולה עם ד"ר גלזרמן שייסד עסק פנטסטי המבוסס על חדשנות ויצירתיות ישראלית. זיהינו הזדמנות למנף את מותג הפרימיום של קארדו ואת מוצריה המובילים בכדי להאיץ את הצמיחה  על ידי התרחבות גלובלית ופיתוח מוצרים חדשים. מיום ההשקעה שלנו, הוכפלו הכנסות העסק פי ארבע ומספר העובדים פי שניים. אנו מודים לאלון אשר נטל את ההובלה בקארדו לפני שנתיים, ולכל צוות הניהול שהצטרף אלינו למסע המרשים הזה".
אברהם גלזרמן, מייסד ויו"ר קארדו סיסטמס, ציין כי “הובלת התפתחותה של קארדו מרעיון למותג עולמי מוביל הייתה חוויה ייחודית. הצלחת החברה יכולה הייתה להתרחש רק הודות לדיאלוג מעורר ההשראה עם מיליוני לקוחות ברחבי העולם בזכות היצירתיות, המסירות והמקצועיות של האנשים המוכשרים ביותר שעובדים בקארדו ותרמו לצמיחתה של החברה לאורך השנים.  ברגע שנכסי הליבה האלה נפגשו והתמזגו יחד עם הרוח היזמית של קרן פורטיסימו, לא היה דבר שיעצור את הצמיחה, דבר המקבל חיזוק כעת על ידי הפיכת קארדו לחברה גאה במשפחת החברות של EMK Capital".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה