השוק

EX.CO, פלייבאז לשעבר, רוכשת את חברת סדאטו הישראלית

הרכישה מאפשרת ל-EX.CO להרחיב את יכולות ה-AI עבור פתרונות הוידאו והתוכן האינטראקטיבי של החברה. היכולות שמביאה איתה החברה כחול-לבן ישולבו בתוך חבילת הפתרונות המתקדמים שמציעה EX.CO לגופי תקשורת ולחברות בינלאומיות מובילות
כפיר אדר | 
תום פחיס (צילום Saskia Uppenkamp)
EX.CO, חברת טכנולוגיית התוכן המובילה, מודיעה היום על השלמת רכישה של חברת טכנולוגיית הוידאו הישראלית סדאטו(Cedato), המביאה עמה יכולות אופטימיזציה ייחודיות. הרכישה מאפשרת לחברה להמשיך ולהציע ללקוחותיה, וביניהם גופי תקשורת בינלאומיים, מותגי ענק ושותפים עסקיים מובילים, את פתרונות התוכן והפרסום המובילים ביותר בתעשייה, עתה בהתבסס על יכולות AI מתקדמות, באמצעות פלטפורמת EX.CO הידידותית למשתמש.
לצד הפתרונות הסינרגטיים מבוססי ה-AI שמציעה עתה EX.CO ללקוחותיה, ממשיכה החברה לחזק את מעמדה כפלטפורמה המובילה עבור גופי תוכן, המחפשים פתרונות מתקדמים לעמידה במדדי ה-Web Vitals החדשים של גוגל. הפלטפורמה של EX.CO ממשיכה לייצר ערך עבור לקוחותיה באמצעות פתרונות מונטיזציה, תוכן אינטראקטיבי, איסוף דאטה והגדלת מעורבות הגולשים, ועתה תאפשר ללקוחותיה שורה של יכולות חדשניות: יכולות חיזוי תוכן (Predictive Content) תוך התאמה אופטימלית לתוכן, פרסום, מיקום, ולמשתמש וגם תמיכה בפרסום נייטיב במובייל, Header bidding ו-CTV.
נוסף על כך: אפשרות לשליטה ושקיפות מלאה על ידי דאשבורד מתקדם וידידותי למשתמש, חוויית משתמש ייחודית ואופטימיזציה להכנסות מפרסום באמצעות שיווק קונטקסטואלי וזמני טעינה מהירים במיוחד, לשיפור משמעותי של ביצועי הדף.
תום פחיס, מנכ"ל ומייסד EX.CO: "עם רכישה זו אנו מציינים שנה של התפתחות וצמיחה משמעותיות של החברה. במהלך השנה החולפת, פיתחנו את היצע הפתרונות המתקדמים שלנו עבור לקוחותינו, והרחבנו את שיתופי הפעולה שלנו עם גופי תקשורת מהגדולים והחדשניים בעולם. הטכנולוגיה של סדאטו תאפשר ללקוחותינו ולשותפינו לייצר רווח באמצעות מגוון פלטפורמות, תוך יצירת חווית משתמש יוצאת דופן, ואני נרגש מאוד מהמהלך. הסינרגיה בין הפתרונות המתקדמים שאנו מציעים ומפתחים היא בעיניי מכפיל כח אדיר לקהל הלקוחות שלנו ושל סדאטו".
רון דיק, מנכ"ל ומייסד סדאטו: "אנו מתרגשים לאחד כוחות עם EX.CO. מאז הקמתה, סדאטו נשארה ממוקדת ביצירת פתרונות וידאו מתקדמים וקלים לתפעול, כשהיא רואה לנגד עיניה את המשתמש לפני הכל. הגישה הזו משותפת לנו ול-EX.CO, כמו גם הטכנולוגיה הייחודית ובסיס הלקוחות הגדול והלויאלי. שיתוף הפעולה הזה מאפשר להציע לשותפים הגלובליים שלנו הזדמנויות צמיחה וחידושים טכנולוגיים שעונים להם על הצרכים הקריטיים ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה