השוק

אילון מאסק מטפח קריירה חדשה? זה התחום החדש והמפתיע שלו

המיליארדר אילון מאסק מתעסק בהרבה תחומים ובעיקר מוכר כמנכ"ל טסלה. מרגע לרגע הוא צובר הגדרות חדשות ועכשיו מגיע העיסוק החדש והמפתיע שלו שבאמת לא היינו מוכנים אליו
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום אינסטגרם/אילון מאסק)
אילון מאסק יופיע בקרוב בתוכנית טלוויזיה בארה"ב. אמנם הכותרת הראשית של מאסק בתודעה הישראלית כרגע היא מנכ"ל טסלה, במיוחד לאור הכניסה של טסלה לשוק בארץ ופתיחת חנות הפופ-אפ בקניון רמת אביב בשבוע שעבר, אבל אנחנו רגילים גם להגדרות הנוספות של מאסק ולעיסוקים השונים: הוא משגר טילים לחלל, הוא האיש השני העשיר בעולם לפי מגזין פורבס ולפני חודש גם הוגדר באופן רשמי בטסלה כ"טכנוקינג", שזה ככל הנראה הגדרה שהוא המציא לעצמו.
עכשיו, קבלו את הדבר הבא של מאסק: מנחה התוכנית "סאטרדיי נייט לייב". לפי ציוץ בעמוד הטוויטר הרשמי של התוכנית מהנצפות בארה"ב, מאסק ינחה את תוכנית המערכונים הוותיקה כמגיש התוכנית.   
לפני חודש וחצי מאסק שינה במסמכים רשמיים של החברה את הגדרתו והכניס טייטל חדש לצד שמו, "טכנוקינג" (Technoking).  ככל הנראה מדובר בסוג של הטרלת יח"צ, ועכשיו מגיע הצעד היחצני הזה, שמתווסף לקריירה טלוויזיונית צדדית שמאסק מטפח לפרקים. עוד הופעה של מאסק זכורה מתחילת השנה שעברה כשבזמן השקת מפעל טסלה בסין מאסק נתן הופעת סשן קצרה של ריקודים ופיזוזים לא מקצועיים במיוחד מול המצלמות.
את כישרון המשחק של המיליארדר ראינו בעבר כשהופיע במספר הזדמנויות. הוא הופיע בסדרה "המפץ" הגדול וכן כקמע בסרט "איירון מן 2" וכמובן בפרק של "הסימפסונס". כל אלו היו תפקידים קטנים של דקות בודדות ואפילו שניות, אבל כעת מדובר בהנחייה שלמהה של פרק שאורכו לא פחות מ-90 דקות, כולן על גבו של מאסק.

"סאטרדי נייט לייב" היא תוכנית שמשודרת כבר 46 שנים, מאז אוקטובר 1975 ובה משתתף מדי שבוע אורח מיוחד. בדרך כלל מדובר בכוכב קולנוע הוליוודי שמוביל את התוכנית ואת המערכונים שבה וכן משתתף במערכונם עצמם. התוכנית הוותיקה נחשבת לאחד מהיסודות הוותיקים והאהובים של תוכניות הקומדיה בארה"ב ועבור עשרות שחקנים, קומיקאים ותסריטאים היא היתה דריסת הרגל הראשונה בקריירה שלהם, ביניהם: אדם סנדלר, ג'ון וג'יימס בלושי בילי קריסטל, אדי מרפי, סטיב מרטין, שרה סילברמן, רוברט דאוני ג'וניור, כריס רוק, ג'ימי פאלון, ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם טועים
    עוקב אחריו 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם טועים בגדול בכל העניין עם הגדרת הכינוי "טכנוקינג" אני ממליץ לבדוק את העובדות לפני שאתם מפרסמים דברים ללא קשר למציאות ואף בנימת זלזול.. אני לא חושב שיש במה לזלזל באיש שהצליח לפתור תעלומות טכנולוגיים שמות גדולים לא הצליחו..
    סגור