השוק

זו עסקת הענק שמנכ"ל טוויטר והראפר ג'יי זי רקחו

ההרפתקאה בת שש השנים עם שירות הסטרימינג של טיידל הסתיימה עבור הראפר, שסגר את העסקה למכירת רוב החברה ל'סקוור' של ג'ק דורסי, תמורת 350 מיליון דולר. מדובר בתשואה די טובה על ההשקעה הראשונית שלו
כפיר אדר | 
ג'ק דורסי (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ק דורסי, pixabay)
המסע המשותף של הראפר המוערך ג'יי זי שנמשך שש שנים עם שירות הסטרימינג של טיידל הושלם והוא פשוט סגר את העסקה למכירת רוב החברה ל'סקוור' של ג'ק דורסי, תמורת סכום 350 מיליון דולר.
תשואה די טובה על ההשקעה הראשונית שלו. סקוור, היא חברת השירותים הפיננסיים שבבעלות חברו של ג'יי, ג'ק דורסי, הנמצאת כעת בבירור. דורסי הודיע ​​כבר בחודש מרץ כי הוא מתכנן לקחת שליטה רחבה יותר בחברה, אך גורמים מוכרים סיפרו ל-TMZ שהעניין התקדם מהר וכבר נסגר.
כזכור, ג'יי זי השיק את טיידל בשנת 2015 תמורת 56 מיליון דולר בשותפות עם כמה אמנים, ביניהם ביונסה, ריהאנה, קניה ווסט, מדונה, אלישיה קיז, קלווין האריס, כריס מרטין ואחרים. תמורת 350 מיליון דולר ששילמה, 'סקוור' מקבלת 80% בעלות על טיידל, יחד עם עסקאות רישוי עם חברות התקליטים הגדולות וכל האמנים/הבעלים יישארו גם בחברה.
ג'יי זי כבר עשה מהלך רציני מההשקעה שלו בטיידל. בעבר מכר 33% ממנו לספרינט עוד בשנת 2017 בסכום שלא פורסם. כפי שג'יי זי אמר במשפטו המפורסם לפני כמעט 20 שנה, "אני לא איש עסקים ... אני העסק, בנאדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה