השוק

משקיעים ישראלים יוכלו לסחור בבורסת הסחורות של דובאי

הבורסה בדובאי קיבלה היתר לרשום תאגידים ישראליים כחברי בורסה שיוכלו להיות עושי שוק בחוזים עתידיים על זהב וסחורות
ניצן כהן | 
לס מייל (צילום יחצ)
בורסת הזהב והסחורות של דובאי (DGCX) הודיעה היום כי קיבלה היתר מרשות ניירות ערך הישראלית, המאפשר לתאגידים ישראלים להירשם ישירות כחברי DGCX ולהשתמש בשירותי המסחר והפלטפורמות שלה. החברים הישראלים בבורסה יוכלו לפעול גם כעושי שוק בפלטפורמת DGCX.
מהלך זה מאפשר לקבוצת DGCX להציע מגוון מוצרים ושירותים גלובליים, לרבות חוזים עתידיים וחוזי אופציות במגזרי המתכות היקרות, האנרגיה, ניירות ערך ומטבעות  - בתוך ישראל - במקביל להרחבת מעמדה כבורסה המובילה במזרח התיכון למסחר בנגזרים. מנתוני הבורסה עולה כי ב-2020 נסחרו בבורסת DGCX כ- 12.73 מיליון חוזים ונרשם שיא הכנסות תפעוליות (AOI) של 220,504 חוזים.
לס מייל (Les Male), מנכ"ל DGCX, אמר, "אנו נרגשים מהידוק הקשרים ופתיחת השווקים בין איחוד האמירויות לישראל. זוהי נקודת מפנה בתולדות DGCX ושיתוף הפעולה של מדינות המפרץ, המתרחשת במקביל להמשך התרחבותנו הבינלאומית.
"התרחבות זו נובעת מיכולתנו להציע למשקיעים ולשחקני השוק מוצרים ושירותים חדשניים ובעלי ערך מוסף. אנו מקדמים בברכה את המשקיעים ואת שחקני השוק מישראל לקהילה גלובלית של יותר מ-100 חברים בעולם".
בורסת הזהב והסחורות של דובאי (DGCX) הוקמה ב-2005 וכיום מחזיקה בבעלותה ומפעילה את חברת מסלקת הסחורות של דובאי (DCCC). DGCX ו-DCCC כפופות לפיקוחה של רשות ניירות ערך הסחורות של דובאי (SCA). DGCX מוכרת כשותפת הסליקה המרכזית (CCP) הן על-ידי SCA והן כ-CCP של הרשות האירופית לשוקי ניירות ערך (ESMA).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה