השוק

מאסק ינחה את סאטרדיי נייט השבת, למה בקאסט לא מתלהבים?

כפי שדווח בשבוע שעבר, מאסק עתיד להנחות את התוכנית הפופולארית בארה"ב, "סאטרדיי נייט" הוא נבחר באופן חריג כשאינו מעולם הבידור וחברי הקאסט של התוכנית מגיבים
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום אינסטגרם)
אילון מאסק צפוי להנחות את הפרק הקרוב של "סאטרדיי נייט" האמריקאית. לפני כשבועיים נודע כי המיליארדר והיזם עתיד להנחות את תוכנית המערכונים הוותיקה שמשודרת כבר כ-46 שנה והיא מהווה כמדורת שבט בארה"ב.
התוכנית כוללת סדרת מערכונים ובכל תוכנית מנחה אותו ידוען אחר בדרך כלל מתחום הקולנוע או הספורט. זו פעם ראשונה שאיש הון נבחר לשמש כמנחה לתוכנית, ומאסק צפוי להנחות אותה לצד הזמרת מיילי סיירוס. אפשר לומר שהאמריקאים לא מאוד אוהבים את הבחירה במאסק ועכשיו מסתבר שגם חברי הקאסט של הסדרה לא ששים במנחה שנבחר לשבת הקרובה.
 

בואן יאנג, מחברי הקאסט העלה באינסטגרם שלו ציוץ של מאסק בנושא וכתב "מה לעזאזל זה אומר"?. גם איידי בראיינט צייצה מחדש ציוץ של הסנטור ברני סנדרס הסוצאליסט שיצא נגד ההון שמרוכז אצל כמה מעשירי ארה"ב, כשמאסק, כידוע אוחז בכתר סגן האיש העשיר בעולם לפי מגזין פורבס. 
 

גם מייקל צ'ה עקץ את העובדה שמאסק ינחה את התוכנית ובזמן שהתארח בתוכניתו של ג'ימי פאלון אמר בהלצה שהוא "מקווה שמאסק ימשיך את ה"מסורת", במסגרתה המנחה מעניק לשחקנים "כמה מיליוני דולרים" כמובן שמסורת כזאת לא קיימת. גורם אנונימי בהפקה העביר מסר בעניין כששוחח עם מגזין הניו יורק פוסט, ואמר כי "אם חבר קאסט לא מרוצה, הוא לא חייב להשתתף, לורן מייקלס לא ייאלץ אותם לעשות משהו שהם לא מסכימים לו", עוד אמר כי "בין אם אתם אוהבים אותו ובין אם לא, אילון הוא דמות מאוד מעניינת".
בתגובה פירסם  צ'ה באינסטגרם את אותו דיווח אנונימי ושאל, האם זה אומר שהוא יכול להגיש מעתה את פינת "Weekend Update" ללא שותפו הקבוע קולין ג'וסט, אך הפוסט נמחק תוך זמן קצר. יאנג, לעומת זאת סיפר בסוף השבוע למגזין ההפינגטון פוסט שהחליט לעזוב את טוויטר בינתיים, והסיבה ככל הנראה היא להימנע מהביקורות שיגיעו בעקבות שידור התוכנית בוקר יום ראשון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "האמריקאים לא מאוד אוהבים".. איזו פליטה מהפוזיציה
    גל 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התכוונת, השמאל הפרוגרסיבי חסר הסובלנות לא אוהב מי שלא מיישר קו 100% עם הדעות שלו.
    סגור