השוק

צפו: אנונימוס באיום מפורש לאילון מאסק: "מצאת יריב שקול"

ארגון ההאקרים במסר מפתיע למנכ"ל טסלה: "לאחרונה התדמית הציבורית שלך שנבנתה בזהירות נחשפה. אנשים מתחילים לראות שאתה לא יותר מעוד נרקסיסט, בחור עשיר שרק צמא לתשומת לב, אנחנו לגיון, תצפה לנו"
כפיר אדר |  7
אילון מאסק (צילום אינסטגרם)
אילון מאסק הפך להיות האיש המשפיע ביותר על שוק הקריפטו העולמי בשנה האחרונה, כל ציוץ שלו יכול לרסק מטבע דיגיטלי או להרים אותו לשחקים. אבל נראה שהשליטה שלו בשוק, בעיקר הביטקוין והדוג'קוין זימנה לו יריבים חדשים ולא כל כך נחמדים - אנונימוס, ארגון ההאקרים הבינלאומי שקורא עליו כעת תיגר.
"ברכות לאזרחי העולם, זו הודעה מאנונימוס לאילון מאסק. במהלך השנים האחרונות נהנית מהמוניטין הכי טוב מכל המיליארדרים בעולם, זה בזכות העובדה שהצתת את הרצון של רבים לחיות בעולם עם מכוניות חשמליות וחקר חלל, אבל לאחרונה התדמית הציבורית שלך שנבנתה בזהירות נחשפה. אנשים מתחילים לראות שאתה לא יותר מעוד נרקסיסט, בחור עשיר שרק צמא לתשומת לב. זה נראה שהרצון שלך להציל את העולם נובע מרצון להראות עליונות מאשר לדאוג לאנושות".
עוד הוסיף: "זה כמובן היה ברור לעובדים שלך זמן רב, הם נאבקו תחת הלחץ שלך שנים רבות, זה כמובן נכון גם לילדים הצעירים שכורים עבורך את הליתיום במכרות, מה שמחרב את איכות הסביבה. היית פתוח לגבי הרצון שלך למנות דיקטטורים במקומות בהם המוצרים הרעילים שלך נכרים. הכתרת את עצמך ל'שליט של מאדים', מקום אליו תשלח אנשים כדי למות. המעריצים שלך מסתכלים על זה בעין חיובית כדי לדמיין מה הפרויקטים שלך ישפרו בעולם, אבל אתה לא ההצגה היחידה בעיר, התחרות שלך צומחת במהירות בכל יום שעובר".
לסיום הזהיר: "יש עוד הרבה חברות שעובדות על חקר חלל ורכבים אוטונומיים, אבל אתה המנכ"ל היחידי שזוכה לתשומת לב בגלל שאתה מטריל את העולם ברשתות החברתיות. למעשה, אנשים לומדים שרוב ההכנסות של טסלה לא מגיעות ממכירות, אלא מהטבות ממשלתיות. אתה אפילו לא המייסד של החברה, אתה רכשת אותה משני אנשים חכמים ממך. הביטקוין רק נועד כדי להסתיר את מה שהממשלה נותנת לך".
 
"בזמן שאנשים עובדים רואים את החלומות שלהם מתאדים, בשל התקפי הזעם הפומביים שלך, אתה ממשיך לצחוק עליהם מאחת האחוזות שלך. אתה אולי חושב שאתה האדם הכי חכם בחדר, אבל מצאת יריב שקול. אנחנו אנונימוס, אנחנו לגיון. תצפה לנו".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי שהעלה אז כועס בגלל שהקריפטו מתרסק זה הכל. אנונימוס ש (ל"ת)
    טל 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    די צודק
    הרלוונטי 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נאמרו גם דברים הזויים אבל גם נאמרו פה הרבה דברים נכונים. מאסק מקבל יותר מידי ייחס לאחרונה וזה די מפריע, אחכ אתם מתפלאים שלטייקונים יש השפעה ענקית על העולם ושזה לא פייר, בטח שזה יהיה ככה, אתם נותנים להם את ההשפעה הזאת. אבל תזכרו מה אני אומר, יום אחד מאסק יהיה לפני התרסקות, הוא ימכור את כל החברות וכל המניות שיש בחזקתו וישאר עם מיליארד אחד בודד(לא שזה מעט אבל לאבד יותר מ99% מהכסף זה לא כיף).
    סגור
  • 2.
    צודקים
    שי 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אכן מרגיש שהוא צוחק על חשבון אחרים
    סגור
  • אם אתה מנסה להתאשר מהר בזכות ציוצים של אלה שמשנים את...
    לא מאמין בקריפטו 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מגיע לך להפסיד כסף
    סגור
  • 1.
    את מי זה מעניין? (ל"ת)
    התותח 06/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • אותי ! לא מעניין אותך ? אל תעלה, נודניק !! (ל"ת)
    ביט 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אותי
    רוני 06/2021/07
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מעניין מאד
    סגור