השוק

מה קרה למניית קוקה-קולה אחרי שכריסטיאנו רונאלדו המליץ לשתות מים?

לפני כריסטיאנו רונאלדו הוצבו שני בקבוקי קוקה-קולה וזה הזיז אותם והציע לנוכחים לשתות מים ובכך דרך על היבלת הכי גדולה ברגל של קוקה-קולה שאיבדה 4 מיליארד דולר משוויה, זה מה שעבר על המניה
ניצן כהן |  1
כריסטיאנו רונאלדו ומניית קוקה קולה (צילום מסך יוטיוב UEFA, פיקסלס, pixbay)
כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו עורר בימים האחרונים סערה בבורסות, לא מקום טבעי לכוכב כדורגל. כריסטיאנו רונאלדו הופיע במסיבת עיתונאים והונחו לפניו שני בקבוקי קוקה-קולה, אחת מנותנות החסות ביורו. רונאלדו אחז בשני הבקבוקים והזיז אותם תוך שהוא אומר לנוכחים (ולמצלמות) "תשתו מים".
אחרי האמירה של רונאלדו החלה מניית קוקה-קולה לאבד גובה עד כדי שהחברה איבדה 4 מיליארד דולר משוויה. לא שיש באמירה של רונאלדו משהו מיוחד, אבל די היה בה כדי לעורר את כל הפחדים הנוגעים לעולם המשקאות הקלים הממותקים.
נסביר: קוקה-קולה עומדת כבר הרבה שנים תחת ביקורת על כמויות הסוכר שיש במשקאות שלה. קוקה-קולה היא אולי השחקנית הגדולה בעולם בתחום המשקאות הקלים ויש לה פרוטפוליו מוצרים מרשים אבל המותג, קוקה-קולה מתחבר לעולם המשקאות הממותקים.
החשש הגדול ביותר בעולם המשקאות הוא ממצב בו טרנד התזונה הבריאותית יפגע בחברות כמו קוקה-קולה ולטרנד כזה יכולים לגרום לא מנהלי השקעות מכובדים מוול סטריט, לא רואי חשבון או עורכי דין אלא ידוענים בסדר גודל עולמי כמו כריסטיאנו רונאלדו והחשש הגדול היה מפני תחילתו של טרנד שיפגע בסופו של יום בענקית בסדר גודל של קוקה-קולה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונאלדו צודק
    אלון זהבה 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשתו רק מים??????
    סגור