השוק

הקריפטו היומי: כולם יורדים, אבל הדוג'קוין מתרסק

המטבע שמאבד תמיכה מוביל יום נוסף של ירידות בשערי המטבעות הווירטואליים, כאשר אחריו נמצא את'ריום, שגם הוא ספג מכה קשה דווקא מיוצרו
מערכת ice |  1
מדדי קריפטו (צילום freepik)
שערי המטבעות הקריפטוגרפיים ירדו ביממה האחרונה, כאשר אף מטבע מרכזי לא התחמק מהמגמה.
מבין חמשת המטבעות הבולטים ביותר, מי שספג את הירידה הגדולה ביותר הוא דוג'קוין, שבימים האחרונים התנערו ממנו, ומתחום הקריפטו בכלל, שני יוצריו. ביממה האחרונה הוא ירד ביותר מ-8.5% לשער של 17 סנט בלבד – השער הנמוך ביותר שלו מאז העלייה המטאורית באפריל וצניחה של כמעט 77% מהשיא שלו בתחילת מאי.
מטבע נוסף שיוצרו התנער מתחום הקריפטו הוא את'ריום, לאחר שאנת'וני די יוריו הודיע על פרישה מהתחום מכמה סיבות, שאחת מהן היא חשש לחייו. בעקבות כך, יורד המטבע ביותר מ-5% לשער של 1,862 דולר – השער הנמוך ביותר שלו מתחילת החודש הנוכחי, וכ-56.5% פחות משוויו לקראת אמצע מאי.
ריפל וביננס קוין ספגו ירידות של כ-3.5% כל אחד, כאשר הראשון הגיע לשער של 56 סנט – השער הנמוך ביותר שלו זה כמעט חודש ו-71% פחות מהשיא האחרון שלו באמצע אפריל, והשני הגיע לשער של 295 דולר – ירידה של כמעט 57% מאז השיא שלו בתחילת מאי.
המטבע שמפגין, שוב, את היציבות הרבה ביותר הוא ביטקוין, שיורד ב-1.6% בלבד לשער של 31,274 דולר – השער הנמוך ביותר שלו מזה כחודש ו-51.5% מתחת לשער השיא שלו באמצע אפריל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם חיות יכלו לדבר אף אחד לא היה אוכל אותן. (ל"ת)
    יואב 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור