השוק

לא רק מאסק: מנכ"ל טוויטר הזניק את שווי הביטקוין בכמעט 10%

אחרי שהתרגלנו שמייסד טסלה מתערב בשוק הקריפטו, מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, אמר בסוף השבוע שהמטבע הווירטואלי הוא עתיד החברה ו"המטבע הטבעי" של האינטרנט – ושווי הביטקוין נסק בכ-2,500 דולר תוך יומיים
יאיר מור | 
ג'ק דורסי, טוויטר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ק דורסי, pixabay)
שער הביטקוין עלה במהלך סוף השבוע בשיעור חריג לעומת המטבעות המרכזיים האחרים בשוק הקריפטו, שהסתפקו בעליות צנועות יותר או אף בירידות. זאת לאחר שמייסד ומנ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, הכריז כי המטבע הראשון והגדול ביותר בתחום.
במהלך השיחה הרבעונית עם משקיעי החברה, שהחלה ביום שישי באחת לפנות בוקר לפי שעון ישראל, הצהיר דורסי כי "אם לאינטרנט יהיה מטבע משלו, מטבע עולמי – נוכל לנוע כל כך הרבה יותר מהר עם מוצרים כמו Super Follow, מסחר, הרשמה (בתשלום), Tip Jar, ונוכל להגיע בזכות זאת לכל אדם על פני הכוכב, במקום ללכת בגישה של (השקה ל)כל שוק בנפרד. אני חושב שזה חלק גדול מהעתיד שלנו". הוא המשיך והסביר שביטקוין הוא "המועמד הטוב ביותר" לתפקיד המטבע האינטרנטי העולמי, וכי הוא "יבטיח שאנשים וחברות יוכלו לסחור בחופשיות בטובין ושירותים בכל מקום על פני הכוכב". לדבריו, "יש בזה צורך ברור והערכה ברורה, ואני חושב שסטנדרט פתוח, טבעי לאינטרנט, הוא הדרך הנכונה, ולכן המיקוד שלי – ושלנו – יהיה בסופו של דבר ביטקוין".
דבריו של דורסי אינם מפתיעים: המנכ"ל כבר דיבר בעבר מספר פעמים בעד ביטקוין, ושתי החברות שלו – טוויטר ושירות התשלומים Square – מושקעות בביטקוין במיליוני דולרים. בפברואר הוא אף הכריז על קרן של 500 ביטקוין, שהיו שווים בזמנו 23.6 מיליון דולר, יחד עם הראפר ג'יי זי, כדי להנגיש את המטבע הווירטואלי במדינות בהן לרוב האנשים אין אפילו חשבון בנק, כמו הודו ורוב מדינות אפריקה.
כאמור, בתגובה לדברים נסק שווי הביטקוין, ומשער של כ-32,200 דולר רגע לפני תחילת שיחת המשקיעים של טוויטר הוא הגיע היום בשעות הבוקר ל-34,780 דולר – עלייה של כ-2,500 דולר ויותר מ-8% תוך מעט יותר מ-48 שעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה