השוק

GES רוכשת את אקוויז בעשרות מיליוני שקלים

GES רוכשת את אקוויז במטרה ליצור קבוצת טכנולוגיות מים וטיפול בשפכים בינלאומית מובילה, מנכ"ל GES, מיכאל דיין: "רכישת אקוויז ממצבת את GES כשחקן דומיננטי ומוביל בתחום המים, השפכים התעשייתיים והמוניציפליים בארץ ובעולם"
מערכת ice | 
מיכאל דיין, מנכ"ל GES (צילום GES)
חברת GES בשליטתה המלאה של קרן ג'נריישן קפיטל מהווה זרוע איכות הסביבה של הקרן, הודיעה היום (ראשון) כי חתמה על הסכם לרכישה של אקווייז, אחת מחברות טכנולוגיות המים וטיפול בשפכים המובילות והצומחות בישראל בעשור האחרון.
רכישת חברת אקווייז מצטרפת לעסקאות האחרונות שביצעה GES בישראל בכללן רכישת דקל תשתיות, המחזיקה במתקן למיון אשפה ביתית באזור ירושלים ומתקן לטיפול בקרקעות מזוהמות, ורכישת דרך הים המחזיקה במתקן ההתפלה בפלמחים,  בהיקף כולל של כ-255 מיליון שקל.
מיכאל דיין, מנכ"ל GES, אמר היום כי: "השילוב של היכולות ההנדסיות, מגוון הטכנולוגיות הייחודיות והנוכחות הבינלאומית הרחבה של אקוויז, יחד עם יכולות הביצוע החזקות של GES והגב הפיננסי של ג'נריישן, יאפשר מתן סל שירותים מלא בתחומי המים והשפכים ללקוחות תעשייתיים מהשורה הראשונה, לרשויות מוניציפליות, ולגורמים הנדרשים להתמודד עם אתגרים בתחומי הסביבה, כולל היבטי תפעול ומימון ארוך-טווח".
הקבוצה המשותפת תוביל הן את שוק הטיפול בשפכים התעשייתיים והמוניציפליים והן את שוק הטיפול במים בישראל. אקוויז תמשיך לפעול כישות נפרדת, כחברת בת בבעלות המלאה של GES.
אלעד פרנקל, מנכ"ל אקווייז הוסיף: "יש מעט מאוד חברות בעלות מיקוד עסקי ברור בתחום המים בעולם עם מגוון פתרונות טכנולוגיים ונגישות בינלאומית רחבה כל כך. בשילוב הסינרגיות והגיבוי הפיננסי החזק של GES אין ספק כי אקוויז, יחד עם חברת הבת ההולנדית Aqana המתמחה בפתרונות אנאירוביים מתקדמים, תמשיך לצמוח בקצב מהיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה