השוק
חוזרים לגהץ: זינוק בהכנסות של כאל מכרטיסי אשראי
למרות היציבות בהכנסות החברה מריבית, ההכנסות משירותי סליקה בכרטיסי האשראי זינקו והם משקפים את ההתעוררות הגדולה של הכלכלה הישראלית
הכלכלה הישראלית מתעוררת (או נכון התעוררה עד התפרצות וריאנט הדלתא) והישראלים חוזרים לקניונים ולגהץ את כרטיסי האשראי. כאל, אחת משלוש חברות כרטיסי האשראי הגדולות בישראל סיימה את הרבעון השני של השנה עם רווח נקי של 79 מיליון שקל לעומת 23 מיליון שקל "בלבד" ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות ברבעון השני של השנה זינקו ל-346 מיליון שקל לעומת 286 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. נתון מעניין הוא שההכנסות מריבית נורתו ללא שינוי ויכול להיות שהן משקפות את התחרות הגדולה בתחום מימון עסקאות צריכה שמחייבות את חברות כרטיסי האשראי להפחית את הריביות ללקוחות.
בסיכומו של דבר הרי שכאל, כמו שאר חברות כרטיסי האשראי חוזרות לעצמן אחרי שנת הסגרים שהייתה בשנה שעברה. ברבעון הראשון של השנה עדיין היה סגר, מה שפגע בפעילות של חברות האשראי אך ברבעון השני כבר חזרו הישראלים לגהץ בקניונים, במסעדות ובבתי המלון, מה שכמובן השפיע מהותית על פעילות החברות.
נזכיר עוד כי חברות האשראי נמצאות כרגע בליבה של מהפכה בתחום שהן פועלות. הכניסה של הארנקים הדיגיטליים מחייבות אותן להיות יצירתיות בכל הנוגע לעידוד הלקוחות להשתמש בכרטיסים שלהן ולהפוך אותן ראשונות בתור בארנקים - אתגר משמעותי מאוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


