השוק

סייברוואן גייסה את Truist Securities לקראת הנפקה בנאסד"ק

סייברוואן נערכת להנפקה בנאסד"ק וגיוס בנק ההשקעות נועד לגייס לחברה משקיעים אסטרטגיים מתחום הרכב כדי לחדור טוב יותר בשלבים המוקדמים של ייצור כלי הרכב כך שהמערכת של החברה תותקן בשלבים מוקדמים
ניצן כהן | 
סייברוואן (צילום איציק בירן)
סייברוואן נערכת להנפקה בנאסד"ק וגייס את Truist Securities, בנק השקעות אמריקאי כדי לאתר עבורה משקיעים אסטרטגיים מתחום הרכב וזאת מתוך שתי מטרות: הראשונה היא עיבוי משקיעי החברה והסיבה השניה שהיא מעניינת יותר, היא ניסיון שמשקיע אסטרטגי מהענף יוכל לקדם התקנות של המערכות של החברה בשלבים מוקדמים לפני שיווק כלי הרכב וכך יגדלו הכנסות החברה ותפוצת המערכות שלה.
נזכיר כי סייברוואן פיתחה מערכת שמונעת מהטלפון הסלולרי להפריע לנהג בנהיגה והיא למעשה מאפשרת לו לקבל ולהוציא שיחות אבל הוא לא יכול לקבל הודעות ולעשות שימוש באפליקציות שונות שעלולות להביא להסחת דעת שמגבירה את ההסתברות לתאונה כתוצאה משימוש בסלולרי.
 לפני מספר חודשים החליט דירקטוריון החברה להקים ועדה בראשות יו"ר הדירקטוריון, המנכ"ל ודירקטורית חיצונית בחברה על מנת לבחון היבטי הנפקה ו/או רישום בבורסת נאסד"ק, וזאת בהמשך לפניות שקבלה החברה ממספר גופי השקעות אמריקאים.
דירקטוריון החברה הסמיך את ועדת הדירקטוריון לבחור את הבנק המלווה, ולאחר מכן הסמיך את יו"ר דירקטוריון החברה ומנכ"ל החברה לחתום עם בנק השקעות, רואי חשבון ועורכי דין ישראלים ואמריקאים.
מנתוני סייברוואן עולה כי העלות השנתית של תאונות דרכים בארה"ב בלבד עומדת על כ- 300 מיליארד דולר, כש- 25% מהתאונות קשורות לשימוש במכשיר הנייד בזמן נהיגה. שוק היעד הראשוני של החברה כולל ציי רכב מסחריים ופרטיים בהם תותקן מערכת החברה במטרה להפחית סיכונים ולהוריד עלויות בשל תאונות דרכים בהן מעורבים נהגיהם. לחברות ביטוח וליסינג וכן לחברות המנהלות ציי רכב יש עניין רב בהפחתת נזקים ועלויות כתוצאה מתאונות דרכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה