השוק

יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר בדרך לבורסה לניירות ערך

עופר עיני, יחד עם שותפו בעושרד גז טבעי בע"מ, שרגא ברוש, חתמו עם חברת וונטייז פי.אל.סי על מזכר הבנות במסגרתו ינסו השניים לצקת את פעילות האנרגיה לשלד בורסאי
מערכת ice |  1
עופר עיני (צילום יוסי זלינגר פלאש 90)
שרגא ברוש ועופר עיני, הבעלים המשותפים של חברת עושרד גז טבעי בע"מ, חתמו עם חברת וונטייז פי.אל.סי על מזכר הבנות במסגרתו ינסו השניים לצקת את פעילות האנרגיה לשלד בורסאי.
עושרד יוזמת, מתכננת, מקימה, מממנת, מתפעלת, ומתחזקת, פרוייקטים של ייצור חשמל ואנרגיה טרמית בהספקים של עד 16 מגה בטכנולוגיות גנרציה, קוגנרציה וטריגנרציה. בנוסף, יצויין כי  לעושרד רשיון לשיווק גז טבעי המאפשר לה לרכוש גז ישירות ממאגרי הגז הטבעיים.
נכון למועד דיווח מיידי זה התקשרה עושרד במספר הסכמים להקמת מתקני קוגנרציה אשר להערכת עושרד מרביתם צפויים להתחיל לספק חשמל ואנרגיה טרמית עד לסוף שנת 2022.
כזכור, עיני היה בעברו יו"ר ההסתדרות וכן יו"ר ההתאחדות לכדורגל בישראל, נוסף על כך באוקטובר 2014 החל עיני לשמש כיועץ לבנק דיסקונט בנושאי יחסי עבודה. ובינואר 2017 מונה לנשיא קרן הנדל"ן "אינבו". שותפו, ברוש, תעשיין ישראלי, נשיא התאחדות התעשיינים לשעבר, יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים (גם בשמה החדש, נשיאות הארגונים העסקיים) ויו"ר המרכז הישראלי להעצמת האזרח.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוצים להעשיר ידע בשוק ההון?
    אייל גולסה 09/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירות האיתותים והמידע למניות המוביל בישראל! רק בערוץ הטלגרם שלנו! https://t.me/itutim
    סגור