השוק

יאכטת פאר נמכרת בסכום עתק והבעלים מבקש ביטקוין בלבד

המחיר של סירת יאכטה באורך 72 מטר הוא מעל 70 מיליון דולר, אבל הבעלים שיציג אותה לראווה במסגרת תערוכה במונאקו, דורש עליה תשלום במטבע קריפטו בלבד, מה ניתן לקבל בסכום הזה? הפינוקים נמצאים בפנים
כפיר אדר |  1
יאכטת הפאר אצטקה (צילום מתוך טוויטר)
יאכטת העל AZTECA, שאורכה לא פחות מ-72 מטר, נבנתה על ידי CRN ותשתתף בתערוכת היאכטות המפוארות בעולם מונאקו 2021, עומדת למכירה. אבל הנה העניין. הבעלים יקבל את התשלום (בסך הכל הרבה יותר מ -70 מיליון דולר) רק בביטקוין.
כעת, על אף שתשלומי המטבעות הקריפטוגרפיים גדלו בתעשיית היאכטות, מי שיקנה בסופו של דבר את AZTECA עלול לשבור שיא ליאכטה הגדולה ביותר שנרכשה באמצעות ביטקוין. "זהו סיכוי מרגש עבור רבים מלקוחותינו ואנו מציעים הזדמנות ייחודית ליאכטה בסדר גודל כזה להימכר בביטקוין בלבד", אומר מתווך אדמיסטון אנטוניו יטורבה רדו. "AZTECA תוצג בתערוכת היאכטות של מונאקו, במלוא תפארתה, והקונים מוזמנים להיפגש עם הברוקרים שלנו ולערוך סיור ביאכטה".
ולמי מכם שלא יכולים להגיע למונאקו, AZTECA עוצבה על ידי Nuvolari & Lenard. הסלון הראשי שלה אלגנטי למדי עם פסנתר ואזור טרקלין נדיב. הוא כולל גם טרקלין שמיים מלא, חדר קולנוע ומעלית. למטה, היאכטה יכולה להכיל 16 אורחים בשמונה חדרים מרווחים, כולל סוויטת הבעלים עם חדרי רחצה כפולים ומרפסת מתקפלת. שאר יחידת האירוח כוללת חמש קבינות.
על הסיפון, האורחים ימצאו מרפסת שמש גדולה, עם אזור טרקלין לאחור, חלל אוכל מקורה ואמבט עיסוי קדימה. מועדון החוף המאסיבי מספק חלל פנימי וחיצוני נוסף, עם מקום לכיסאות נוח וגישה נוחה להתנסות במגוון רחב של "צעצועי מים" כמו גלגל המזלות, סקי ים, וקיר טיפוס מתנפח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    70 מיליון לקיר טיפוס מתנפח?! חח (ל"ת)
    יהודה 10/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור