השוק

אלקטרה נדל"ן מימשה עסקה בפלורידה בתשואה גבוהה, כמה הרוויחה?

קרן הנדל"ן הראשונה של אלקטרה נדל"ן מכרה מקבץ דיור בטמפה, פלורידה בתמורה ל-60 מיליון דולר, סכום שמשקף תשואה פנימית שנתית של 38%
ניצן כהן | 
גיל רושינק מנכ"ל אלקטרה נדלן (צילום אורן קהן)
קרן הנדל"ן הראשונה של אלקטרה נדל"ן מימשה היום (רביעי) מקבץ דיור בטמפה, פלורידה ב-60 מיליון דולר. מחיר המימוש משקף לפרויקט תשואה פנימית שנתית של 38%. 
מקבץ הדיור שאלקטרה נדל"ן מכרה היום נרכש בשנת 2017 ב-31 מיליון דולר. מקבץ הדיור כולל 264 יחידות דיור שנוהלו על ידי החברה ששימשה גם השותף הכללי בפרויקט. בסיכומו של יום מדובר בהשקעה שהניבה תשואה פנימית שנתית של 38% כשבערכים נומינליים מדובר כמעט בהכפלה של כספי ההשקעה.
מבנה העסקאות של אלקטרה נדל"ן בארה"ב מתבצע באמצעות השקעת הון עצמי וקבלת מינוף מהבנקים, תפעול וניהול הנכס (שמניב הכנסות) ואז מימוש. העסקה הספציפית הזו היא דוגמה טובה לעסקה כזו כשהיא מצליחה.
בסך הכל הושקעו בפרויקט, הון עצמי של 11.7 מיליון דולר כשמנקודת הרכישה ועד נקודת המימוש הניבה הרכישה תזרים מזומנים חופשי של 30 מיליון דולר (25.5 מיליון דולר במשך חיי הפרויקט ועוד 4.3 מיליון דולר בנקודת המימוש) שמשקפים החזר השקעה של 125%.
אלקטורה נדל"ן עצמה השקיעה הון עצמי של 1.6 מיליון דולר ותזרים המזומנים החופשי שיינבע לה מהמימוש עומד על 3.5 מיליון דולר..
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה