השוק

איגוד לשכות המסחר לבנט: "עכב את התו הירוק ל-2022"

נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין, במכתב לראש הממשלה,נפתלי בנט,  בו הוא דורש כי התו הירוק של שלושה חיסונים יחול החל מ-2022, בכדי לבחון את הפער המספרי בין מחוסנים בשני חיסונים למחוסנים בשלושה. לין: "הוראה אינה ישימה ואינה ריאלית"
אביחי דלאל | 
עו"ד אוריאל לין (צילום עינת לברון)
עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר יצא היום (ראשון) במכתב לראש הממשלה, נפתלי בנט בדרישה לשנות את ההוראה לאכוף את התו הירוק למחוסנים בשלושה חיסונים ל-2022. הסיבה: יש פער גדול בין מחוסנים בשני חיסונים ומחוסנים בשלושה, לין טוען שצריך לבחון את את הפער המספרי. 
"ההוראה כי מ-1.10 תו ירוק יהיה בעל תוקף לכל דבר ועניין רק אם נושאו קיבל שלושה חיסונים נגד הקורונה, אינה ישימה ואינה ריאלית, ואני מבקש כי תדחה הוראה זו ותעדכנה" כתב עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר במכתב לראש הממשלה. "השארת הוראה זו בתוקף תגרום מתחים מיותרים במשק ופגיעה מיותרת במגזר העסקי, מה שלאמיתו של דבר, הממשלה מנסה ככל יכולתה למנוע".
לאחר מכן, לין הסביר מדוע הוא מתנגד להוראה: "אין שום דרך שגם אלה הרוצים לקבל את מנת הדחף יוכלו לקבלה עד סוף חודש ספטמבר, בנוסף לשני החיסונים אותם הם קיבלו. אנו חייבים לבחון את הפער המספרי בין אלו שקיבלו שני חיסונים לבין אלו שקיבלו שלושה חיסונים. הפער הוא גדול מאוד – כמעט שלושה מיליון נפש".
לין המשיך וכתב כי: "אפשר בהחלט להבין את חשיבות עדכונו של התו הירוק והתמריץ לחיסון שלישי, אבל כל הוראה שלא עומדת במבחן יכולת הביצוע סופה שרק תחליש את מדיניות הממשלה, תפגע ללא צורך במגזר העסקי ובציבור הצרכנים ולא תתרום תרומת אמת למאבק של בלימת התפשטות המגפה".
בסיכום המכתב הוסיף הצעה כי: "אני מציע לעדכן הוראה זו לתחילת שנת 2022. ובנוסף, לבחון מדוע יש לנו סדר גודל של רק שישה מיליון מתחסנים בשתי מנות החיסון הראשונות. מאמצים חייבים להיות מתועלים גם להרחבת הציבור שקיבל שני חיסונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה