השוק

הסטארט אפ הישראלי גייס 200 מיליון דולר, לכמה זינק ערכה?

חברת קייטו נטוורקס מוערכת בשווי של 2.5 מיליארד דולר, והשלימה גיוס נוסף של 200 מיליון דולר להאצת אימוץ פתרון ה-SASE של החברה בארגונים גדולים, יחד עם גיוס זה, שהוא הגדול ביותר מאז הקמתה, שווי החברה הכפיל את עצמו תוך שנה. סך ההשקעות בקייטו עומד כעת על 532 מיליון דולר 
כפיר אדר | 
מניות (צילום pexels)
קייטו נטוורקס, ספקית ה-SASE הראשונה בעולם, הכריזה על סבב הגיוס הגדול ביותר מאז הקמתה בסך של 200 מיליון דולר ועל שווי שוק של 2.5 מיליארד דולר. סבב זה הובל על ידי Lightspeed Venture Partners ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Greylock, Acrew Capital, Coatue, Singtel Innov8  ושלמה קרמר.
ההשקעה החדשה תסייע בהמשך פיתוח הטכנולוגיה של קייטו ובגידול הפעילות העסקית של החברה, אשר נותנת מענה לצרכי תקשורת הנתונים ואבטחת המידע של ארגונים גדולים בכל העולם.
"קייטו נמצאת בחזית הטרנספורמציה של SASE", אומר שלמה קרמר, מנכ"ל ומייסד שותף של קייטו נטוורקס. "ארגונים גדולים פורסים את קייטו ברשתות הגלובליות שלהם כדי להנות מהיתרונות התפעוליים והעסקיים של פלטפורמת ה-SASE המוכחת והבשלה של קייטו. קייטו מרחיבה במהירות את יכולות השירות, את הכיסוי הגלובלי ואת צוותי המכירות והשיווק, תוך שמירה על ה- DNA הייחודי והמוערך כל כך על ידי לקוחות ושותפים, המבטיח גמישות, פשטות וקלות בהתקשרות העסקית".
חברת Cato Networks הישראלית נוסדה ב-2015 על ידי שלמה קרמר וגור שץ. השירות אותו מספקת קייטו מאפשר לארגונים להחליף מספר רב של מוצרי תקשורת ואבטחת מידע פיזיים דרך שירות הענן הגלובלי של החברה. Cato Networks עתידה לגייס מאות עובדים נוספים בישראל. כיום מועסקים כ־400 עובדים, בשישה סניפים ברחבי העולם, המשרתים כ1,000 לקוחות, כאשר במהלך שנת 2020 החברה גייסה מעל למאה עובדים חדשים וב־2021 בכוונתה לגייס כ־100 עובדים נוספים.
יותר ארגונים גדולים מאמצים פתרון SASE המבוסס על ארכיטקטורת Cloud-nativeגישה מאובטחת ואופטימלית ליישומים מכל מקום ובכל רגע הינה בלב המהפכה הדיגיטלית. יעד זה קשה להשגה אצל לקוחות וספקי פתרונות מכיון שגישה מאובטחת ואופטימלית דורשת שילוב של שלושה קווי מוצרים שהינם נפרדים לחלוטין בפתרונות מהדור הישן.
ענן ה-SASE של קייטו מתפרש על גבי למעלה מ-65 אתרים בכל העולם. עם כיסוי עולמי רחב כל כך ופתרון טכנולוגי מוכח, הצליחה קייטו לספק מענה לצרכיהם של ארגוני ענק. היום, עשרות רבות של ארגונים מוציאים למעלה מ-250,000 דולר בשנה על השירות של קייטו, גידול של 163% יחסית לנתון המקביל בשנה שעברה. לצד אלו, מספר לקוחות גלובלים כבר מוציאים למעלה ממליון דולר בשנה על השירות.
"קייטו רואה דרישה ואימוץ מדהים לפלטפורמת ה-SASE שלה בקרב ארגונים גדולים," אומר יוני חפץ, שותף ב- Lightspeed Venture Partners. "מה שהתחיל כרעיון חדשני וטכנולוגיה משבשת, הוא כעת עסק שהולך וגדל בקצב מהיר, וכזה שנמצא בלב המערכות הקריטיות ביותר בארגונים. אנו שמחים להיות שותפים לדרך של קייטו ולתמוך במשימתה לספק לארגונים גישה מאובטחת ואופטימלית למשתמשים, משרדים ויישומים – בכל מקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה