השוק

ביזפורטל בעסקה מפתיעה: האם תרכוש את אתר תפוז?

כ-12 שנה לאחר תחילת שיתוף הפעולה בין האתרים. אבישי עובדיה החליט לרכוש את אתר הפורומים שהיה פופולרי במיוחד בעבר, "תפוז", בעסקה המוערכת בכמיליון שקלים. במסגרת הרכישה, תפוז תגייס עובדים ופני האתר עתידים להשתנות
מערכת ice | 
אבישי עובדיה
פורטל הכלכלה ביזפורטל מעמיק את שיתוף הפעולה עם אתר הפורומים "תפוז" ומתכנן לרכוש את האתר בסכום המוערך בכמיליון שקל.  
כזכור, תפוז שהיה אחד האתרים הנקראים ביותר ברשת החל את דרכו ב-1996 כאינדקס ובהמשך התפאר בפורומים שונים וחלונות צ'אטים שונים שמשכו אליהם לא מעט אנשים ברחבי הארץ. הדבר הוביל את חברת סלקום, ענקית הסלולר להגיש הצעת רכישה בתמורה ל-28 מיליון דולר ונתקלו בסירוב.
שנה בלבד לאחר מכן, האתר נפגע כלכלית ונרכש בתמורה ל-450 אלף דולר לאילן בן דב. שמכר את האתר לקבוצת קו מנחה בתמורה לסכום של 4.3 מיליון שקל בשנת 2013. ב-2017, האתר נמכר שוב בתמורה ל-1.5 מיליון שקל.
תפוז היה לאתר שלא הצליח להילחם בענקיות הטכנולוגיה. הצ'אטים הפכו ללא רלוונטים בעידן של פייסבוק ווואטסאפ ופליקס שהיתה תחת תפוז לא הצליחה להילחם ביוטיוב. 
אבישי עובדיה רכש את אתר ביזפורטל לפי שווי של 9 מיליון שקל לפני כשנתיים. והיום עובדיה מעמיק את שיתוף הפעולה בין האתרים, שיתוף פעולה שהחל בשנת 2009 והיום הגיעה לכדי רכישה לפיה, ביזפורטל תשלם במניות ובמזומן כחצי מיליון שקל ובהמשך להתאים את העסקה לפי עמידה ביעדים. העסקה תגיע לסכום של כמיליון שקל. במסגרת הרכישה, תפוז תגייס עובדים ויעבור מתיחת פנים משמעותית והאתר יפעל בעיקר ליצירת קהילות וישמש כרשת חברתית בתחומי הסיקור של "ביזפורטל" ובתוספות של אקטואליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה