השוק

מאסק מתכנן להיות טריליונר הדוג'קוין הראשון, האם המטבע זינק?

האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, ניסה שוב להזניק את מטבע הקריפטו החביב עליו, כאשר אמר כי הוא בדרך להיות הראשון בהיסטוריה להגיע לטריליון דולר, אבל בדוג'קוין. איך המטבע הגיב?
מערכת ice |  2
אילון מאסק דוגקוין (צילום ויקיפדיה עריכה אייס)
אילון מאסק, האיש העשיר בעולם, שוב ניסה לשחק עם בורסות הקריפטו העולמיות, עם עוד טוויטר לגבי המטבע החביב עליו: הדוג'קוין, כאשר הפעם על הפרק האפשרות כי יהיה הראשון בעולם במירוץ להשגת טריליון דולר.
על פי דירוג עשירי העולם של פורבס, מאסק כבר פותח פער במקום הראשון עם 229.6 מיליארד דולר, כאשר אחריו - מי שהיה במשך תקופה במקום הראשון - מייסד אמזון ג'ף בזוס עם 194.1 מיליארד דולר, ואחריו ברנאר ארנו עם 187.5 מיליארד דולר.
כזכור, אנליסטים כבר הביעו את דעתם השבוע שמאסק יכול להגיע לטריליון דולר. איך זה יקרה? האנליסט אדם ג'ונס ממורגן סטנלי אמר כי להערכתו זה יקרה תוך חמש שנים, כאשר SpaceX תגדל לשווי של טריליון דולר, וטסלה תגדל לשווי של 3 טריליון דולר, ועל פי האחוזים של מאסק בחברה, הונו יהיה מעל 1000 מיליארד דולר - היינו טריליון.
מאסק עצמו לא נשאר אדיש לדיווחים והגיב לחשבון הטוויטר UberFacts כי אמנם הוא מתכנון להגיע ראשון לטריליון דולר, אבל בדוג'קוין.

הפעם ההשפעה של מאסק אמנם העלתה את השווי של המטבע, אבל לא בזינוק משמעותי כפי שהיה בעבר. המטבע עלה ב-6% לשער של 0.24 דולר, אבל בשבת הוא כבר ירד שוב לשער של 0.23 דולר, כאשר גם לאחר עלייה נוספת נסחר המטבע בשער של 0.24 דולר. נזכיר: בשיאו במחצית אפריל הגיע המטבע כבר לשער של 0.73 דולר, ורבים חשבו כי הוא בדרך לשבור שיאים.
בתחילת יוני כתב האנליסט עם השם הבדוי The Asian Investor באתר seekingalpha.com כי מטבע הקריפטו הקטן בדרך לגווע ולהגיע לשער של 0 דולר ולמות. לדבריו, זה יקרה אפילו עוד השנה. אחרים היו עם ניתוח אופטימי יותר: על פי האנליסט עם השם הבדוי Tyler Durden הדוג'קוין יירד עד לשער נמוך של 0.05 דולר ושאפילו אילון מאסק לא יוכל להזניק את הדוג'קוין שוב באמצעות הציוצים שלו, ואם ינסה הוא בסך הכול יקבע עוד שיא תחתון אליו הדוג'קוין יירד
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טריליונר בדוג כי דוג' שווה רק 26 סנט
    אחד שיודע לקרוא 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלומר שכדי להגיע לטריליון בדוג' הוא "רק" צריך להגיע לשווי של 260 מיליארד דולר אם ממירים אותם למטבעות. זה סתם אילון מאסק מתבדח
    סגור
  • 1.
    הזוי חייבים ריסט (ל"ת)
    אפס 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור