השוק

מיקרוסופט ו-Ness בעסקת ענק עם כללית ב-150 מיליון שקל

ארגון הבריאות "כללית" הודיעה כי תקים פתרונות דיגיטליים באמצעות חברת NESS, מקבוצת חילן, על בסיס Azure של מיקרוסופט בעסקה המוערכת בין 100-150 מיליון שקל
מערכת ice | 
קמפוס מיקרוסופט (צילום זיו קורן)
קופת החולים "כללית" הודיעה אתמול (שלישי) כי תקים פתרונות דיגיטליים באמצעות חברת NESS, מקבוצת חילן, על בסיס Azure של מיקרוסופט בעסקה המוערכת בין 100-150 מיליון שקל.  
כללית מובילה מהלך של מעבר לשירותי ענן כדי להכין את התשתית הטכנולוגיות הנדרשת כדי לספק שירותים ללקוחותיה בקהילה ובבתי החולים. התשתית הטכנולוגית נדרשת לתת מענה למוסדות השונים בכללית הנמצאים בפריסה גיאוגרפית רחבת היקף במדינה וכן חברות הבת של כללית. 
במסגרת השירותים, תעמיד NESS מרכז תמיכה לשירותי ענן עבור כללית. כמו כן, תעמיד החברה צוותים טכנולוגיים לתכנון וביצוע הפרויקטים השונים. בנוסף וכחלק מהמכרז, תפעל NESS ליישום תפיסות אבטחת מידע לסביבת הענן.
השירותים אותם תקבל כללית במסגרת המכרז מהווים תוספת לפתרונות מיקרוסופט המוטמעים כבר בכללית, כגון  Office 365, פלטפורמת הפיתוח Power Apps המיועדת לפיתוח ללא ידע בתכנות (Low Code/No Code), פריסה רחבה של פלטפורמת Teams ועוד.
ליאורה שכטר, סמנכ"ל מערכות מידע ודיגיטל בכללית, מסרה: "כללית תעבור בחודשים ובשנים הקרובות טרנספורמציה דיגיטאלית מהותית, הן בשירות האישי, המותאם לקוח, והן בקשר עם פתרונות חיצוניים מבוססי חברות מסורתיות וחברות הזנק. המעבר לארכיטקטורה היברידית והיסתמכות על ענן למגוון רחב של צרכים, הינו מפתח מבחינתנו ליישום השינוי. אנו שמחים להסתמך על חברות ענק, מהמובילות במשק ובעולם, Ness ומיקרוסופט, בהתאמה, ליצירת ענן כללית ולמינוף של הטרנספורמציה הדיגיטאלית". שכטר מוסיפה כי "השימוש בענן ילך ויגבר בעולמות הרפואה, בתחילת השנה פרסם משרד הבריאות את מדיניות הענן לכלל גופי הבריאות במדינה, ואנו בכללית גזרנו מדיניות ענן ארגונית, שאף אושרה וכבר החלנו לפעול לפיה. כל זאת במטרה ליצור פתרונות הלוקחים בחשבון את היבטי הפרטיות וההגנה על המידע בשירות ללקוחותינו".
לדברי שחר אפעל, מנכ"ל NESS: "אנו מודים לכללית על האמון והבחירה ב- NESS להובלת מכרז הענן הגדול בישראל, ובטוחים ביכולתנו להעניק לה ערך מוסף אמיתי במהפכה הדיגיטלית המשמעותית שהיא מובילה. כללית הינה לקוח אסטרטגי של NESS ואנו מעניקים לה שירותים שונים מזה למעלה משני עשורים. הבחירה בנו להוביל את פרויקט הענן אליו יוצאת כללית, מהווה חיזוק נוסף למערכת האמון בין שני הארגונים".
עוד ציין אפעל כי "NESS היא שותפה מובילה של מיקרוסופט ובעלת מגוון ההסמכות הרחב ביותר של החברה, בהן AZURE EXPERT MSP, מה שמאפשר לנו להציע את כלל שירותי מיקרוסופט בישראל. הקמת דאטה סנטר מקומי של מיקרוסופט בישראל מהווה נדבך חשוב בתהליכים עתידיים שיאפשרו לנו לספק פתרונות גם למערכי ה-IT הרגישים לנושאים כמו latency, חווית שירות ואבטחת מידע, ואנו נערכים להיצע רחב ומעמיק ביותר של כלל השירותים המוצעים דרך האתר בישראל.
NESS נערכה בשנים האחרונות באופן מלא למתן שירותי ענן בהיקף נרחב, לרבות באמצעות גיוס מהנדסי ענן ומומחים נוספים בתחום, וכן באמצעות רכישת חברות להן יכולות מתקדמות של פיתוח כלי ניטור ובקרה ויכולת קישוריות גבוה בין הענן לארגון ותמשיך כמובן לבצע פעולות אלה ולפתח את יכולותיה. שיתוף הפעולה המשולש בין גופי הענק המובילים - הכללית מיקרוסופט ו- NESS, מבטיח את הצלחת הפרויקט. אנו ערוכים למתן מענה מלא לכלל הדרישות של הכללית, במגוון הנושאים שעומדים על הפרק: החל מתכנון והקמת תשתיות דרך פיתוח, מענה בעולמות DevOps, IoT, מסדי נתונים, אנליטיקות וכל נושא אחר שנידרש לו".
לדברי רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "מיקרוסופט מברכת את כללית על בחירתה בענן Azure, כאמין והמועדף עליה. אנו יוצאים יחדיו למסע דיגיטלי מרתק, הכולל מספר מהלכים משמעותיים בתחום מודרניזציה של תשתיות, שירותים דיגיטליים, טיפול במידע לצרכים תפעוליים ומחקריים, מתן טיפול מרחוק במבוטחי הקופה, שיפור מערכי אבטחת המידע  ועוד. בפתחו של מסע זה כללית מצטרפת לאירגוני הבריאות המתקדמים והמובילים בעולם המתמחים בשילוב טכנולוגיות בשיפור המתמיד של השירות שהן מספקות. תודה ל-NESS  על השותפות המתמשכת לאורך השנים ובפרט בקידום חדשנות במשק הישראלי.
מיקרוסופט תעמיד לרשות כללית את הידע הנצבר בתהליכי טרנספורמציה של ארגון בסדר גודל של כללית, מגוון מומחים מהארץ ומהעולם ומערך הדרכות נרחב. הזכייה במכרז מהווה נדבך נוסף אל עבר הגשמת החזון הדיגיטלי, לקידום המשק הישראלי בענן, ויצירת מציאות טכנולוגית חדשנית, יעילה, שיתופית ומאובטחת. זכייה זו נשענת על היכולות והיתרונות שמציעה מיקרוסופט, עם הגעת הדאטה סנטר המקומי לישראל , שיספק מגוון שירותי ענן מקיפים ומאובטחים בזמינות מקומית . אני רוצה לברך את NESS על הזכייה במכרז ולהודות לה על מאמציה, המסייעים לנו במסענו החשוב להביא את תחום הבריאות בישראל לשלב הבא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה