השוק

מתקפות הסייבר בישראל הוכפלו והעסקים של גיל שוויד פורחים

העסקים של צ'ק פוינט בתקופה מצויינת ונראה שהחברה מבססת את מעמדה בעולם אבטחת הסייבר שנמצא בפריחה; החברה מימשה ברבעון החולף 325 מיליון דולר מתוכנית הרכישה העצמית של מניות, הסכום המקסימלי שהיא יכולה
ניצן כהן |  2
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום ויקיפדיה, מתוך עמוד הפייסבוק של צ'ק פוינט)
תחום אבטחת הסייבר נמצא בתקופה מצוינת. בכל העולם חווים מתקפות שחלקן ממוסדות נגד ארגונים שונים שחלקם מרכזיים בחיים בעידן המודרני כמו בתי חולים, מאגרי מים, חברות חשמל וכן הלאה. כשכולם תוקפים את כולם והמלחמה המודרנית עברה, לפחות בחלקה, למרחבי האינטרנט הרי שהחברות שמספקות הגנה נהנות מביקושים ערים וצ'ק פוינט, אחת החברות הוותיקות בתחום נמצאת חזק במשחק.
צ'ק פוינט סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות של 534 מיליון דולר לעומת 509 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה Non-GAAP הסתכם ב-220 מיליון דולר לעומת 231 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. במונחי רווח למניה על בסיס Non-GAAP הסתכמו רווחי החברה ב-1.65 דולר לעומת 1.64 דולר ברבעון המקביל אשתקד.
גיל שוויד נשיא החברה אמר עם פרסום הדוחות הכספיים שכרגע כל ארגון בעולם סובל מ-1,000 מתקפות שונות בממוצע בשבוע אחד כשענף הרפואה סובל בממוצע מ-1,400 מתקפות מידי שבוע, רמה גבוהה פי 2 מהרמה שהענף הכיר. שוויד אמר עוד כי ענף הרפואה אינו ערוך כראוי לעידן של מתקפות סייבר מהדור החדש.
עוד עולה מהדוחות הכספיים של החברה כי מתוך תוכנית לרכישה עצמית של מניות בהיקף של 2 מיליארד דולר, צ'ק פוינט מימשה ברבעון השלישי 325 מיליון דולר. כלומר, רכשה מניות של עצמה ב-325 מיליון דולר, הסכום המקסימלי שהיא יכולה לרכוש בכל רבעון בהתאם לתנאי התוכנית.
שוויד אמר עוד במסיבת העיתונאים שמרבית הכלים המוכרים היום בשוק הם כלים שמיועדים להתמודדות עם מתקפת סייבר אחרי שהיא בוצעה והתאוששות ממנה, מה שמשבית ארגונית במשך ימים שלמים. סביבת בתי החולים היא החשופה ביותר בגלל שהמיחשוב שם יחסית מיושן , מה שמחייב התייחסות מתאימה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהלל יפה היה צק פוינט מקצה לקצה. רק אומר (ל"ת)
    מדרוב 10/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    החברה בצלילה מאבדת נתח שק על בסיס קבוע
    קשקשן 10/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברבעון הבא כבר תרד החרב על החברה הרקובה הזו.
    סגור