השוק

מאסק מטיל פצצה: האם ימכור 10% ממניותיו בטסלה?

המייסד של החברה כתב בטוויטר שלו: "לאחרונה נשמעה ביקורת רבה על כך שרווחים לא ממומשים הם אמצעי להתחמקות ממס, אז אני מציע למכור 10% ממניות טסלה שלי. האם אתה תומך בזה?", נראה שרוב עוקביו תומכים בכך שימכור, האם יקיים את ההבטחה?
כפיר אדר | 
אילון מאסק, טסלה (צילום flickr/ Steve Jurvetson, pixabay)
אחרי העימות עם תכנית המזון העולמית של האו"ם שטענה כי אם יתרום 2% מהונו ויוכל לפתור את הרעב העולמי והוא התנה זאת אם ייחשפו בתמורה הנתונים של האו"ם על הרעב ומה נעשה עם סכום גבוה יותר שטרם פתר את הבעיה העולמית, אילון מאסק מטיל פצצה.
בסקר שערך בעמוד הטוויטר שלו, כתב המייסד של טסלה וספייס X: "לאחרונה נשמעה ביקורת רבה על כך שרווחים לא ממומשים הם אמצעי להתחמקות ממס, אז אני מציע למכור 10% ממניות טסלה שלי. האם אתה תומך בזה?".
 
הוא סיפק שתי אפשרויות, כן או לא והבטיח: "אני אעמוד בתוצאות הסקר הזה, בכל כיוון שהוא. שימו לב, אני לא לוקח משכורת במזומן או בונוס מכל מקום. יש לי רק מניות, לכן הדרך היחידה שלי לשלם מיסים באופן אישי היא למכור מניות".
 
כפי שזה נראה, זמן קצר אחרי פרסום הסקר, הכיוון הוא לחייב את מאסק לעמוד במילתו ולמכור את המניות שברשותו, כשלמעלה מ-55% הצביעו שעליו לעשות כך. נותר לעקוב ולראות מה יקרה לכשיסתיים הסקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה