השוק

הנפקה סוערת: כמה שווה חברת חיזוי מזג האוויר הישראלית?

הסטארט-אפ הישראלי-אמריקאי Tomorrow.io, שפיתח טכנולוגיה שמסייעת להתמודד עם אתגרי שינויי האקלים, ייכנס לבורסת נאסד"ק במחצית הראשונה של השנה הבאה
איתמר כהן |  1
רעי גופר, שמעון אלקבץ (צילום יחצ, ויקיפדיה, pixabay)
חברת הסטארט-אפ הישראלית-אמריקאית Tomorrow.io, המפתחת טכנולוגיה לחיזוי מזג האוויר, הודיעה אתמול (שלישי) כי תתמזג עם חברת הספאק Pine Technology בבורסת נאסד"ק לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר (אחרי הכסף). החברה מסרה כי היא צפויה לגייס עד 420 מיליון דולר, כולל גיוס של 75 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים.
המיזוג של Tomorrow.io עם חברת Pine Technology צפוי להיסגר במחצית הראשונה של 2022. הכסף שיגויס יושקע בפלטפורמה של Tomorrow.io, שתשמש לשיגור לוויינים מצוידים במכ"ם, שיוכלו לשפר את חיזוי מזג האוויר בכל העולם. לדברי מנכ"ל החברה, שמעון אלקבץ, "המהלך יאפשר מיזוגים ורכישות אסטרטגיות".
 
חברת Tomorrow.io מסייעת למדינות, עסקים ואנשים פרטיים להתמודד עם אתגרי שינויי האקלים, ולקבל החלטות הקשורות במקרי קיצון של מזג האוויר. החברה מספקת ללקוחותיה מוצר SaaS (תוכנה כשירות) המספק תובנות והמלצות לקבל החלטות שיעזרו לעסק להימנע מנזקים והפרעות, ולפעמים אף להגדיל רווחים.
בין לקוחות החברה נמנות חברות בתחומי התחבורה, התעופה, החשמל, הספורט והשילוח - בהן אובר, דלתא, פורד, וליגת הפוטבול האמריקאית NFL - וכן גופים ביטחוניים וממשלות. החברה, שהוקמה ב-2016 על ידי שמעון אלקבץ, איתי זלוטניק ורעי גופר, מונה כ-160 עובדים בישראל ובארה"ב, וגייסה עד היום יותר מ-200 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאפתני. לא ברור בכלל מה החברה עושה מלבד כתבות יחצ בימים (ל"ת)
    ל 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור