השוק

אלקטרה נדל"ן רוצה לגייס עוד מיליארד דולר להשקעות בארה"ב

החברה, המנוהלת על ידי גיל רושינק, השיקה קרן רביעית שתשקיע במקבצי דיור בארה"ב. אלקטרה נדל"ן מנהלת כיום כ-2.7 מיליארד דולר, ומחזיקה בכ-31 אלף יחידות דיור
איתמר כהן | 
גיל רושינק מנכ"ל אלקטרה נדלן (צילום אורן קהן)
חברת אלקטרה נדל"ן הודיעה היום (שלישי) על השקת קרן רביעית להשקעות בנדל"ן בארה"ב עם יעד גיוס של מיליארד דולר. מטרתה של הקרן היא לבצע השקעות במקבצי דיור בדרום-מזרח ארה"ב ולמקסם את השווי שלהם באמצעות ניהול אקטיבי ותוכניות השבחה.
אלקטרה נדל"ן מנהלת כיום כ-2.7 מיליארד דולר באמצעות קרנות השקעה, עסקות משותפות, וכן שותפות ריט להשקעה במלונות. הקרן הראשונה של החברה רכשה 22 מקבצי דיור ומימשה 13 מתוכם, השנייה רכשה 42 מקבצים ומימשה ארבעה, והקרן השלישית רכשה 43 מקבצי דיור.
אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-3.4 מיליארד שקל. החברה מציינת כי קרן ההשקעות השלישית במקבצי דיור סיימה ביולי את שלב הגיוס לקרן בהיקף התחייבויות של כ-980 מיליון דולר, לעומת יעד גיוס של כ-500 מיליון דולר בעת השקת הקרן.
 
באחרונה עידכנה אלקטרה נדל"ן על הרחבת פעילותה בתחום קרנות ההשקעה גם אל מחוץ לארה"ב. החברה הודיעה כי היא פועלת להקמת קרן שתשקיע בתחום המשרדים בבריטניה, אשר תגייס כ-200 מיליון ליש"ט (833 מיליון שקל) ממשקיעים פרטיים ומוסדיים.
אלקטרה נדל"ן מנהלת כיום בארה"ב כ-31 אלף יחידות דיור ב-97 מקבצים, ומחזיקה בכ-1,050 בתים צמודי קרקע ובשלושה בתי מלון. החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות של כ-188 מיליון שקל, ועם גידול של כ-280% ברווח הנקי לכ-133.4 מיליון שקל.
גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, מסר כי החברה "נמצאת בתנופת פעילות וביישום המודל העסקי, שבבסיסו הקמת קרנות פרייבט אקוויטי, המתמקדות בהשקעה בנכסי בסיס יציבים, לצד פוטנציאל השבחה משמעותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה